2014年6月10日 星期二

油脂粒 + 端午節食飯

二零一四年五月廿六日     星期一


 


今日彤彤又去了睇醫生,因為佢面上出咗 d 粒粒,同佢塗了成 2 個星期 cream,都唔見有好轉,仲好似越來越紅同埋多了,所以就決定帶佢去睇下醫生~


 


其實上星期去睇法國醫院果個醫生時都有同佢提過,當時醫生話係油脂粒,只要多 d 同佢洗面就會好返,唔駛塗任何嘢,但發現係唔得 lor~


 


今早就叫我父母帶彤彤去睇下醫生,呢位醫生係我父母家附近,新開業的,呢位醫生有兒科同埋皮膚科的專業資格,所以帶彤彤試下睇呢位醫生~


 


李醫生望一望彤彤塊面就話佢果 d 係油脂粒,不過已經開始發炎,要塗類固醇先得,同埋問下我爸,彤彤身上有無紅點,之後仲細心幫彤彤照下耳仔,頭髮,手腳同埋身體,結果發現耳背同埋耳道內都有少少紅點,李醫生話係因為天氣開始熱,小朋友唔熱得,所以先會生呢 d 粒粒,仲開咗  2 枝洗面藥水比彤彤洗面添~


 


睇完醫生後,公公婆婆幫佢塗了 2 次藥膏,晚上我回來時,彤彤面上的粒粒已經好咗好多,要近距離睇先見到,呢位醫生真係好嘢!~


 



 



 



 



 



 



 



 



比公公整蠱,公公比杯酒比佢,以為好好食,點知一試就.......



 



 



 



 



 


今晚我哋仲同埋公公婆婆一齊出街食飯,提早慶祝端午節~


 



 



 



 



 



 



 



 


 


沒有留言:

張貼留言