2014年6月24日 星期二

意外的長假期 + 兩母囡一齊感冒 + 父親節 2014

二零一四年六月十二日至十三日     星期四至五


由於尋晚在家中發生意外,唔小心撞到隻眼,所以請了 2 天假在家休息,計埋星期六/月,就連放了 4 天假了~


 


好在頭 2 日,老公返咗工,多得公公婆婆過來我家,幫手睇住彤彤,我先可以在床上閉上眼睛休息 (因為頭 2 日,隻眼腫晒,又勁流眼水);亦都好在彤彤都好乖,只係自己係地上玩,好少來打擾我休息,所以星期五下午開始,隻眼已然好返好多,亦都流少咗眼水了~


 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 


至於晚上,老公放工後,就由佢負責睇住彤彤,同埋陪彤彤係廳睇電視~


 



 



 



 



 


 



 



 


二零一四年六月十四日     星期六


 


正當今日隻眼消咗腫,又無乜流眼水的時間,今朝起床時,竟然鼻塞塞,喉嚨又有點痛,仲有少少咳添~


 


咁我就睇下彤彤點啦,見佢仲瞓緊,但係就又係鼻塞塞,個身仲有少少熱 (但探熱又唔係發燒),所以即時叫醒彤彤,餵埋奶換好衫,就一齊去睇醫生,醫生話我哋 2 個都係感冒,有少少焗親~


 


拎埋藥就買返飯回家食,返到樓下,彤彤係度扭計,係咁話唔好,仲想出耐 d 街 (因為之前 2 日都無出街,今日又出咗一陣就回家),氹咗一陣先收聲咋~


 


食咗藥,到晚上我就好返好多了,但彤彤就開始有少少燒,同埋係咁流鼻水~


 



 


二零一四年六月十五日     星期日


 


今日係父親節,但我同彤彤都感冒,所以都無出街,只係晚上出去食飯,同老爺慶祝父親節~


 


沒有留言:

張貼留言