2014年6月5日 星期四

扮嘢王彤彤 + 金句錄 (3)

先講扮嘢方面,呢排彤彤成日都會我哋瞓教時發出的聲音,又鍾意扮十字車的 Be Bu 聲,仲要扮得好似添~


 


有時亂行 / 周圍攪嘢撞到,佢覺得痛佢就會扁嘴再用手拍下自己個頭叫媽媽,我哋都唔知點解佢會咁~


 


仲有就係鍾意拎住我部電話 / 似電話的玩具,再放埋耳邊扮講電話~


 


另外,近排彤彤好鍾意咪埋眼咁笑,笑得真係好奸呀~


 


暫時識得嘅身體部位有:Head、Shoulder 同埋 Toe,問佢係可以清楚指到出來,有時連 Knee 都可以指到,但唔係次次都得,全靠 Your Baby Can Read 內的兒歌佢先學識,但仍然未識眼、耳、口、鼻~


 


至於講嘢方面,開始識叫「婆婆」,叫「爺爺」就會叫咗「Yeah Yeah」,另外已經識得 Dog = Wo Wo,見到呢個字或者真的狗仔,佢叫主動叫 Wo Wo,但有時佢見佢 d 大隻嘅有毛動物,佢會認錯係 Wo Wo~


 


除了 Wo Wo 外,彤彤仲識得講「車車」、「粥」、「App-p」 = Apple (佢發音唔準)、Baby、「視視」 = 電視、Ball / 波、Bubble、Head、Toe、識得數「2」同「4」(即我哋講「1」,佢會答「2」,我哋再講「3」,佢就會答「4」)等等~


 


仲有就係,我哋發現彤彤認路好叻,好多時我哋推住佢行,仲有成條街先到,佢都記得前面有遊樂場同滑梯,會主動指住前方大叫話比我哋知,但佢叫的時候,係仲未見到個遊樂場同滑梯的~


 


除此之外,有時我哋回家出 lift,會放彤彤自己行返去家門口,我哋果層有 2 部 lift 的,每部 lift 出來行的方向都唔同,但彤彤係 2 部 lift 出來,都識得自己行去家門口等我哋,叻叻~


沒有留言:

張貼留言