2014年6月16日 星期一

Ocean Park (20140601)

二零一四年六月一日     星期日


 


今日諗來諗去都唔知去邊好,所以就決定入海洋公園玩下,因為都成 2 個月無入過去喇!~


 


但今日我哋唔打算咁早入去,因為太陽伯伯實在太勤力了,咁早入去實曬到變黑炭頭,所以我哋下午 4 點後先入場,一來可以避開 d B6 團,二來又無咁曬嘛~


 


點知係金鐘遇著遊行,塞咗一輪車,入到去差唔多5:30PM 呀,不過仲好,無咁曬;但係人一樣係咁多,連海洋館都打晒蛇餅,所以我哋就去睇咗其他嘢先~


 


雖然係咁晏先入到來,但同樣地係好熱的,所以我哋坐海洋列車上山後,就先去探下 d 企鵝同埋海象先,順便涼下冷氣嘛~



 


彤彤都熱到呆呆地咁~



 



 



 


行到 6:30PM 度,我哋又搭返海洋列車落山,諗住入去海洋館啦,點知仍然係咁多人,所以我哋就帶彤彤去兒童遊樂場果邊玩下先~


 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 


玩咗大半個鐘,見彤彤都熱到成頭汗,所以我哋就帶佢去洗下面抹下身先,再去禮品廊涼下冷氣先~


 



 



 


諗住出返外面等睇「雙龍出海」,點知見海洋館無人排隊,又未夠鐘睇「雙龍出海」, 咁梗係睇咗海洋館先啦~


 



 



睇完海洋館出來,岩岩好夠鐘睇「雙龍出海」, 但點知彤彤有少少驚果 d 爆炸聲,所以我哋就唔睇,即時離開~


1 則留言: