2014年6月23日 星期一

意外受傷.....

二零一四年六月十一日     星期三


 


今晚同公公婆婆食飯後回家,原先想執一執個櫃入面 d 物品的擺位,點知唔小心撞咗埋櫃角,撞正左眼眼肚位置,由於向前仆的關係,所以係由撞到果個位向上衝,岩岩去到鼻樑果邊的眼角,所受嘅傷猶如隻眼比人打了一拳一樣~


 


撞到後,老公望一望,見到我眼肚果個位有少少損咗,同埋瘀咗一撻,仲有就係我隻左眼係咁流眼水,但我明明無撞到隻眼嫁 wor? 真係奇怪!!


 



老公二話不說就話去法國醫院睇夜診,所以執咗彤彤小小出街用的物品,就苟樓搭的士去法國醫院了~


 


登記後,姑娘先幫我洗傷口,同埋幫我加了一塊紗布係左眼遮住 d 光線,應該唔會流眼水流得咁勁~


 


之後就去探熱 & 量血壓,點知血壓好高呀(17x/11x),可能係痛嘅關係吧~


 


今晚好多人睇夜診,又只得一位醫生應診,所以有排等,因為仲有 22 個先到我,好彩等等下又多一個醫生返咗來應診,所以大約等了一個鐘就到我了~


 


今次又係鍾醫生,之前彤彤都睇過佢,佢都算幾細心嫁~


 


咁我就同醫生講返意外發生的經過,之後佢就幫我檢查下隻眼,佢話應該無傷到隻眼,可能係撞到的時間,有污濁嘢入咗眼,令眼睛受到刺激而發炎,一陣叫姑娘幫我用生理鹽水沖下隻眼,回家就滴眼藥水,應該 5 日內就會無事,佢亦寫定封醫生信比我,如果隻眼滴了藥水都無好轉,或又紅又腫,就要去睇眼科,同埋呢幾日唔好望太光的嘢,唔好見陽光,所以我要請假在家休息了~


 


出返醫生房,就去治療室比姑娘幫我用生理鹽水沖下隻眼,沖的的過程中,隻眼好舒服呀,沖完後又有返少少拮住的感覺,同埋又係咁流眼水~


 


之後就去拎藥,埋單 $507,只得一枝眼藥水,唔駛食藥,之後就搭的士回家~


沒有留言:

張貼留言