2014年5月28日 星期三

打歲半針 + 打針後發燒 + 輕微腸胃炎

二零一四年五月廿日     星期二


 


今日係彤彤返健康院打針的日子,所以我就請了半天假去陪佢~


 


打針前,先見姑娘,了解下彤彤的生長情況,同埋睇下佢識唔識玩積木,仲有就係講嘢方面發展成點~ 


 


之後就入去打針,姑娘話呢枝係四合一加強劑,小朋友打完針後多數都會發燒的,只要食返 d 退燒藥水就無事,如果食咗都退唔到燒就要帶佢去睇醫生~


 


由於彤彤已經 18 個月大,所以今次唔駛打大脾仔,改打手臂,姑娘同彤彤打針時,佢完成無理過個姑娘,繼續玩自己手上的玩具,真係叻叻呀!~


 


打完針 4 個鐘後,彤彤真係發燒,所以我哋就即刻比退燒藥水比佢食~


 


到晚上 11 點度,佢竟然 pao pao 咗 3 次,而且仲有少少燒,所以我哋又再比多次藥佢食~


 


二零一四年五月廿一日     星期三


 


今朝一早起身,睇下彤彤點,見佢又好早起身,同埋都好精神奕奕,又無發燒,所以我就諗住瞓多一陣先起身啦,點知彤彤突然嘔,仲要係嘔 d 黃色液體出來,所以我就即時起身洗面換衫,再執拾埋彤彤出街 d 行裝,一齊過公公婆婆家,再搭的士出去法國醫院睇醫生~


 


好彩唔駛等好耐,只係等了 6 個人就到彤彤入去見醫生~


 


醫生話發燒就係打針後的反應,唔駛太擔心;而 pao pao 同埋嘔就係有輕微的腸胃炎,呢幾日要轉食無乳糖的奶粉,同埋要飲多 d 水,如果食晒 d 藥都唔好,就要回來覆診睇下要唔要入院~


 


睇完醫生,彤彤就攬實公公,要公公抱佢瞓教,我就去等拎藥,埋單 $320,又幾平 wor,ha ha.....


 



 



 


食咗藥,彤彤都好返好多,雖然晚上仲有少少燒,但都尚算精神,可以玩下玩具~


 



 



 



 



 



 



 



沒有留言:

張貼留言