2014年5月8日 星期四

Easter Holiday 2014 Day 4

二零一四年四月廿一日     星期一


 


來到長假期的最後一日,由於明天要返工,所以今日都唔打算去太遠的地方,只係去咗行下 Aeon  就算了~


 


撞岩今日係 Aeon 嘅吉日,所以我哋打算去買張新的床褥,因為而家果張,成日都瞓到我周身骨痛,我懷疑係張舊床褥令到我咁,定還是因為生彤彤時打果枝無痛針的後遺症呢?


 


上網 check 過,原來金美夢的護脊床褥係唯有由脊醫推薦,又係消委員的選擇月刊推介的,所以我哋就買咗呢張床褥,今日吉日就有 95 折再 9 折,折後236X,仲送多 2 個太空枕,星期六就可以送貨,希望換咗床褥,條腰唔好再痛啦~


 


出門前,今日試下幫彤彤扎起 d 頭髮,扎起後成個牛奶妹咁,我就覺得幾 cute,但老公又話麻麻地 wor,所以最後都無扎起 d 頭髮出街~


 



 



 


行完 Aeon 之後,見時間仲早,所以我哋就同彤彤去咗沙田文化博物館 (結果都係去咗 d 較遠的地方,ha ha)~


 


沙田文化博物館呢度有個兒童文化館,裡面好岩小朋友去玩嫁,睇下彤彤玩得幾開心~


 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 


之後我哋就上層,睇李小龍館,但果度唔比影相~


 



 


行完李小龍館,我哋又落返去一樓,果度有個花園,彤彤勁鍾意係度行來行去呀~


 



 



 



 



 



 



 



 



 



 


之後再睇埋另一館,我哋就回家了~


 



 



 



 



 



 



 


 


沒有留言:

張貼留言