2014年5月8日 星期四

Easter Holiday 2014 Day 2

二零一四年四月十九日     星期六


 


尋日由於長洲好多人,臨時改行程無去到,所以今日就補去返喇~


 


我哋先搭車去碼頭,由於唔係好多人坐,所以又可以比彤彤自己一個人坐一個位了~


 


 


 


我哋大約 3:20PM 去到碼頭,都唔算好多人,趕得切搭3:30PM 果班船,上到船後仲有吉位,所以我哋就比彤彤自己坐一個位喇~


 


呢位小朋友當然係坐唔定,要企起身睇下個海,又四圍擰,又撩下其他人咁~


 



 


大約 4:10PM 就到達長洲了,一出碼頭,我以為自己去咗油尖旺,簡直係人山人海呀~


 


來到長洲,第一件事當然係去買長洲魚蛋同埋蝦餅啦,但蝦餅一早就賣晒,所以只係買魚蛋同埋墨魚丸,之後就食長洲大大粒魚蛋,同埋炸雪糕,彤彤都有份食大大粒魚蛋嫁,一啖咁多啦~


 



 


但今日真係好熱呀,彤彤都熱到係咁發忟憎,又唔肯自己坐 BB 車 (因為太熱),人又多 wor,所以只好抱住佢來行啦~


 


行行下見到有間學校舉辦緊一個環保展覽,所以我哋就入去睇下,順便涼一陣,因為有風扇吹下嘛~


 


所以我哋就放彤彤落地行下,等佢可以四圍行下,唔駛咁悶~ 



 



 



 


 



 


之後我哋行咗去沙灘果邊,又係勁多人,有 d 人係沙灘度吹波波,彤彤好眼利見到,仲即時指住 d 波波話比我哋知,所以我哋就係度企咗一陣,比彤彤睇下 d 波波~


 



 



 


之後再行下,見到有個小型遊樂場,就比彤彤係度玩下放下電~


 



 



 



 



 



 



 


好鍾意呢張相,低炒角度影出來,影得彤彤幾型咁,呵呵呵~


 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 


大約玩咗 40 分鐘,我哋就又再行過,仲影咗少少日落相添~


 


大約行到 6:30PM,我哋就準備離開,但由於人太多,第一班船上唔到,要等多一班先得。一上船,彤彤就瞓咗了,一瞓就瞓咗成 2 個鐘,到我哋差唔多返到家中先起身~


 



 



 


 


 


 


沒有留言:

張貼留言