2014年5月14日 星期三

打針 + 20th Lesson @ Kiddo Zone + Hello Kitty 40 週年 @ 皇室堡

二零一四年五月三日     星期六


 


今日一早起床,心情特別好,因為我哋又自制咗一個長假期比自己,就係一早請定 5/5 果日假,咁就可以連放4 日了~


 


我朝一早起床,當然係有嘢做喇,就係帶彤彤去 Kinnectic 度打歲半針~


 


我哋大約 12:30PM 來到,但因為都仲有好多人,所以都要等一陣,呢個時間就比彤彤自己玩下 d 玩具先~


 



 



 



 



 



 



 



 



 



 


大約玩咗 10 分鐘度,就到彤彤入去打針了,姑娘先同彤彤玩下玩具,之後就同佢一邊打針,一邊傾計,彤彤全程都無喊,叻叻~


 


打完針出返去,彤彤仲想繼續玩玩具,但因為我哋仲未食 lunch,之後又要返 Playgroup,所以就叫彤彤同 d 玩具 say goodbye 喇~


 


我哋就去食 lunch 先,之後就返 Playgroup,好彩彤彤由今日開始升上 stage 3,所以時間上係返遲 1 個鐘的,所以我哋先可以安排上午去打針,之後才返 playgroup~


 


頭 10 分鐘係 warm-up time,今日有 bowling 玩,老師仲教小朋友唔同嘅顏色,之後要小朋友自己 clean up,根住就成式上堂~


 



 



 



 



 



 



 



 


升上 stage 3 後,其實所教的嘢都係差不多,只不過係同 d 大小小的小朋友一齊上堂,暫時見唔到有乜分別~


 


Stage 3 係由 Mr. Daniel 教返,今日唱咗的歌有:Hello Hello Song, Good Afternoon, Days of the week, Where is pointer, Bingo, How is the weather, Bye Bye Song, etc.


 


之後又教小朋友認識 Family Member,例如:Mother, Father, Brother, Sister and Baby~


 


最後係小勞作,今日同彤彤一齊幫 Bingo 填上顏色,同埋貼上眼/鼻/嘴~


 



 


上完堂之後,我哋就行返去皇室堡,當然係為咗影 Hello Kitty 而來啦,之前幾星期都因為唔得閒來影,或者係有 show 做緊唔比人入去影而影唔到,所以今日返完 Playgroup 就順道過來影下喇!~


 



 



 



 



 



 



 



 



 


 


沒有留言:

張貼留言