2014年5月13日 星期二

深水埗玩具街

二零一四年四月廿七日     星期日


 


之前係網上同埋朋友口中,成日都聽到話深水埗玩具街好多平價玩具賣,所以今日就特登去睇下有無嘢岩彤彤~


 


但睇完之後,我覺得有點失望,可以我事前期望過高,以為真係好正,但點知...... 我覺得好多都係淘寶貨,而且價錢都 mark up 咗幾多下,唔係想像中咁平,同埋有好多鋪頭都係做批發的,唔可以單一件咁買,所以我哋行完一轉就走了,一 d 收穫都無~


 


之後我哋過返佐敦行街,但先去逸東果間 Coffee Shop 飲下咖啡先,之後就去永安行咗陣,然後就返我父母家食飯~


 


食飽飯後,彤彤聽到個電子琴的音樂,仲係聞歌起舞添,真係比佢笑 C 呀~


 



 



 



 



 



 



 


 


沒有留言:

張貼留言