2014年5月14日 星期三

Face Studio & Kidzworld Studio 影相 + 同公公婆婆提早慶祝母親節

二零一四年五月五日     星期一


 


今日特登請假,當然係安排咗節目啦,就係去 studio 影相喇,仲要唔只去一間,係上下午各去一間~


 


呢 2 輯相,都係免費的,係抽獎抽中咗的,但一定要平日去影,所以特登安排係同一日拍攝,費事要再請多一日假去影~


 


上午我哋先去 Sogo 樓上果間 Face Studio 影相,套餐包了 15 張相的檔案,同埋影 2 個場景,一個係白色底,另一個係花園景~


 


我哋由 11:30am 開始影,大約影咗 1個鐘頭 15 分鐘,其間有影到親子裝,又有彤彤自己的單人照,約咗 20/5 去揀相,希望到時唔會大出血啦~


 


之後我哋就去食 lunch,再搭車去太古,由於時間尚早,所以就係 Aeon 行咗一陣,先去 Kidzworld Studio~


 


呢個套餐包了 1 個 slideshow 檔案,同埋一張 8R 相,就唔包任何檔案,只得一個白色背景,另外都有提供一 d 道具用來影相~


 


呢度大約影咗 2 個鐘,彤彤換衫都換咗 4-5 套,當然我哋都有著返親子裝來影~


 


約咗 31/5 去揀相,但感覺影得麻麻,不過都係果句,希望到時唔會大出血啦~


 


影完相,彤彤一上 BB 車就瞓了,而我哋就返咗我父母家先~


 



 



 


等彤彤瞓醒後,就同佢沖涼,之後就出去食飯,提早慶祝母親節~


 



 


隻為食豬一有嘢食,就勁開心,又笑晒口咁~


 



 



 



 



 



 



 



 



 



 


睇下你笑得幾奸,笑到見牙唔見眼~


 



 


 


沒有留言:

張貼留言