2014年5月23日 星期五

Mother Day 2014 + 媽媽咪咪嘉年華

二零一四年五月十一日     星期日


 


今日係母親節,當然係一早就安排好節目啦,所以我哋一早 11:00am 就出發去油塘食 Lunch 先~


 



 


食飽飽後,就準備出發去機場博覽館的媽媽咪咪嘉年華,因為我哋一早去反斗城拎咗免費飛,所以可以搭免費車入去,但一個鐘先得一班,一家要預 d 時間預得準 d 先得,唔係 miss 咗一班車又要等多一個鐘嫁喇~


 


見仲有少少時間剩,就帶彤彤周圍行一陣先,彤彤一見到 d 扭蛋機就衝咗入去,部部機都拍下扭下咁~


 



 


見時間差唔多,我哋就行去車站等搭車,但部車遲咗差唔多 15 分鐘先到,所以我哋係個車站度餵蚊 lor~


 



 


見唔係好多人搭呢架車,我哋就比彤彤自己一個坐一個位,今次係彤彤第一次自己一個人坐上層巴士呀~


 



 


入到會場,講真檔位得好少,又無乜嘢睇,但勝在好多遊玩設置比小朋友玩,仲分開埋年齡組別嫁~


 


另一樣就係有好多 Hello Kitty 的場景可以影下相喇~


 



 



 


 



 


我哋仲好好彩,拎到籤可以抱抱 Kitty 來合照添,每日只得 30 個籤,同埋呢個數字係會到入世界記錄入面嫁,我哋有幸成為其中一份子~


 



 



 



 



 



 


影完相,每人會一張 Hello Kitty Hug Me 貼紙貼係身上嫁,彤彤仲係咁指住張貼紙話靚靚添~


 



 


之後我哋又去咗影一張全家幅,仲係即影即有來的,唔駛好似上年咁等佢寄來,仲可以揀自己鍾意的配飾來影,我哋就揀咗皇冠來影~


 


 


 


影完相,我哋就同彤彤去排隊玩 Hello Kitty 吹氣跳彈床 & 波波池,呢個設施話明係比 1-3 歲玩的,點知有個 4-5 歲的女仔入咗去玩,佢排我哋後面,但打我哋尖一下子就爬入去玩,咁都算喇,入到去玩,彤彤係波波池入面玩緊,果個女仔竟完係跳彈床果邊一嘢跳入去波波果度,仲要笑晒口咁添,我即時出聲罵佢,話知唔知有其他小朋友係波波池入面,你咁樣好危險好易整傷其他小朋友嫁,佢仲係咁係度笑,然後又爬返上去跳彈床果度想再跳多次入去波波池,我咪出聲叫佢唔好 lor,另位小朋友的家人聽見我罵,先知佢個小朋友咁曳,叫佢唔可以咁,同時亦都同我 say sorry,我無理到佢哋,只係想儘快入去抱返彤彤出來,唔想彤彤再同呢 d 咁曳的小朋友一齊玩~


 


之後我哋去了一邊的吹氣滑梯玩,仲有吹氣跳彈床添,彤彤不知玩得幾開心~


 



 


 



 



 


玩到 5:00PM 我哋就離開喇,點知落勁大雨,好彩我哋又係搭返免費車走咋,唔係都唔知點行出去巴士站搭巴士出返去東涌轉車~


 


今次呢程車係去將軍澳,岩晒我哋,因為我哋晚上會同老爺奶奶係寶琳食飯,彤彤一上車就瞓咗了,連我哋去到酒樓都未醒,到差唔多起菜,我叫醒佢先瞓醒咋~


 


今日姑仔送咗個 Kitty 玩具比彤彤,彤彤回家後就即刻拎住來玩,一邊聽音樂,一邊跳舞添,睇下佢玩得幾開心~


 



 



 


 


沒有留言:

張貼留言