2014年5月20日 星期二

百家寶 BB 展 + 21st Lesson @ Kiddo Zone + 慶祝彤彤歲半生日 & 母親節

二零一四年五月十日     星期六


 


今日一早我哋就帶彤彤出街,因為之前幫彤彤報名參加咗百家寶 BB 展的推車大賽,今日就要係 10 點前入場報到~


 


我哋大約 9:45am 到咗會展,就係會展樓下間茶餐廳食咗早餐先再上去報到~


 


報到後,大約等到 11 點先開始叫第一組小朋友出場比賽,而彤彤被安排係第 8 組,即係仲要再等下,點知彤彤開始扭眼瞓,要我哋抱,咁老公就抱住佢,等佢可以瞓一陣,但佢又唔肯瞓 wor,真係比佢激 c~


 



 


係眼瞓嘅情況下出賽,結果當然係...... 去到終點位只係一步都唔肯推埋去,就係咁就輸了~


 


比賽完後,我哋一放彤彤上孭帶,佢就 9 秒 9 瞓著了~


 


之後我哋就行下個 BB 展,真係無乜嘢好買,唯一買到的係 Potty,呢度買有 75 折,仲平過係 Aeon 有折時買~


 



 


正當我哋行完成個場,打算離開時,彤彤就瞓醒了,所以我哋就比佢係呢個小小遊戲樂園都玩一陣~


 



 



 



 



 


大約比彤彤玩咗 20 分鐘度,我哋就離開了,因為要去食 Lunch 先,再彤彤返 Playgroup~


 


今日又係 Mr. Daniel 帶上堂,唱的歌仔有 Goodafter Song, Hello Hello Song, Where is pointer, How is the weather, Bingo, Days of the weeks, etc.


 


由於今朝黃雨的關係,好多小朋友今日都請假,所以今日只得彤彤同另一位小朋友上堂,Mr. Daniel 見人小小,仲比埋另一位小朋友的 Daddy & 家姐入來一齊堂添~


 



 



 



 



 



 


今日可能人少的關係,彤彤今日上堂時勁嘆,成日瞓係 Playmat 上面 look 來 look 去~


 



 



 


因為明天係母親節,今日 Mr. Daniel 要小朋友做一份禮物比母親,下面呢個就係彤彤做比我的母親節禮物 (雖然大部份都係我做)~


 



 


咁岩今日係彤彤歲半大,明天又係母親節,所以我哋買咗個蛋糕仔,晚上同彤彤一齊慶祝,彤彤仲食咗好多蛋糕添~


 



 


 


沒有留言:

張貼留言