2013年11月7日 星期四

Ocean Park (20131027)

二零一三年十月廿七日     星期日


 


今日又諗唔到去邊去,所以老公話不如又去海洋公園玩~


 


今日都幾熱下,朝早睇天氣簡報話 19-24 度,點知入到去海洋公園成 30 度都有呀,等我仲幫彤彤著咗件厚身 d 嘅衫添~



 


入到去,趁住彤彤仲未眼瞓,我哋先去咗老香港果邊影下相先~



 



因為 Halloween 關係,有好多嘩鬼出現,其中有一隻走來想嚇下彤彤,點知彤彤唔驚不特止,仲對住佢笑添,攪到佢勁無引,ha ha......



 



 



 



 



 



 



 



 


之後老公陪彤彤玩旋轉木馬,我因為唔玩得 (我會頭暈),所以我就係外圍影下佢哋玩時的情況~


 



 



 



 



 



 



 


之後到我陪彤彤玩小火車,老公就負責影相~


 



 



 



 



 


玩完一輪,我哋就搭海洋列車上山,今日勁多人,又有 d b6 係度打尖,攪咗一輪先上到去,我哋先去育嬰室餵奶同換片先,彤彤自己拎住枝奶來飲,仲自讚叻叻添~ (留意右手手指公)


 



 


之後我哋帶咗彤彤去睇海獅,第一次見到海獅,彤彤睇得好開心,d 海獅係度叫時,佢都尖叫埋一份添,ha ha......


 



 



 



 



 



行完海洋公園,我哋搭返 107 過 Megabox,因為今日係「吉日」,想睇下有乜平嘢買比彤彤~


 


結果買咗年仿羊毛底衫,同埋 2 set 髮夾比彤彤,又係反斗城買咗一個串珠玩具~




 


之後我哋返咗我父母家食飯,仲幫彤彤試下戴個髮夾,戴咗成個女仔晒~


 



 



 


又開咗個串珠玩具比彤彤自己玩下,佢睇來都幾鍾意玩咁 wor~


 



 



 



 


 


 


沒有留言:

張貼留言