2013年11月8日 星期五

疑似出玫瑰疹

二零一三年十一月四日     星期一


 


今朝如常係返工前帶彤彤過去我父母家,由於今朝公公有事要出一出去,得婆婆一個照顧彤彤。中午時間,婆婆同我傾電話時,仲話彤彤今朝好乖,瞓咗成 4 個鐘先起床,飲奶時又無扭來扭去~


 


飲完奶,公公就回來,見彤彤好似無乜精神咁,以為佢只係有點攰,又摸過佢無發燒,所以就抱住彤彤瞓多陣啦~


 


點知到 3 點度,公公打電話來話彤彤有少少發燒 (38 度),帶咗佢去睇醫生,醫生比咗退燒藥,又比定 d 傷風止咳藥比彤彤,之後就回家~


 


回家後,公公話彤彤無晒胃口,唔多肯飲奶,d 藥又食得少少就唔肯食,個身又有 d 熱,攪到我不知幾想即時回家睇佢,好彩仲有一個鐘就放工,所以快手攪掂 d 手尾就回去睇下彤彤~


 


我返到去時,彤彤真係無乜精神,好似好攰咁,但都仲肯玩下玩具,仍然仲有少少燒,所以我係公公家中食咗少少嘢就即帶彤彤回家了~


 


到咗晚上 10 點半度,彤彤開始越來越燙,一量竟然燒到 38.6 度,我即時叫老公換衫,帶彤彤去睇急症~


 


我哋帶住彤彤落樓,即時搭的士去法國醫院,點知今晚勁多人,仲要大部份都係發緊燒嘅小朋友,所以要等成 20 個先到彤彤睇~ 之後我即時 whatsapp 我同事,話比佢知我明天要放假照顧我囡~


 


去到登記時,先量體溫,又升高咗,去到 39.2 度,再磅埋重 (9.22kg),就比咗塊散熱貼比我哋幫彤彤貼(要收 $10),再叫我哋坐低等下,同埋叫我幫彤彤除咗部份衫,再用濕布抹下佢的手手腳腳及翼下~


 



 


由於我有帶埋自己果枝搵熱針出來,所以我都有 keep 住 check 下彤彤嘅體溫,點知又升高咗,去到 39.6 度,我即時去問下姑娘仲可以做 d 乜,姑娘見咁的情況,即時提議幫彤彤塞退燒藥(事後先知要收 $40),我哋當然應承啦~


 



 


塞完藥,彤彤開始扭計,又好似好辛苦咁,但又仲未到佢入去見醫生,我唯有再去問下仲有幾多個先到彤彤啦,姑娘話仲有 5-6 個,唯有再等~


 


結果由登記到入房見醫生,足足等咗個半鐘,真係有少少懷疑,如果當時去政府醫院的急症室,又要唔要等咁耐呢??


 


好不容易見到醫生,醫生先問下彤彤的狀況,檢查後,醫生話唔覺彤彤有感冒的徵狀,中耳亦都無發炎,初步估計係出玫瑰疹,叫我哋留意下幾日後,身體會唔會有紅點出現,如果有就即係玫瑰疹,可以唔駛理,但如果食晒藥仲係發燒,就要返來覆診,因為 bb 發燒有好多原因的,要再 check 下先知乜事~


 


另外,我哋都有問醫生,發燒關唔關出牙仔事,醫生話出牙仔係會發燒,但係唔會咁高燒,所以今次彤彤發燒,應該唔關出牙仔事~


 


之後就去藥房等拎藥,埋單承惠 $465~



 



 


 


 


之後我哋就搭的士回家,返到差唔多 2 點~ 餵埋彤彤飲奶同食藥,差不多 3 點先瞓,但彤彤病了,我又點瞓得著呢,成晚瞓下醒下,又幫下彤彤量下溫度咁,到早上 7 時多,餵埋彤彤飲奶食藥,我先可以瞓一陣~


 


二零一三年十一月五日     星期二 


 


今日我放假在家照顧彤彤,公公婆婆都過埋來我家幫手~


 


彤彤早上好返少少,但仲係 keep 住有微燒 (37.x - 38.x),所以即使佢瞓了,夠鐘食藥時,我哋都會拍醒佢~


 


飲完奶,食埋藥,就同彤彤一齊玩咗陣,佢雖然攰,但都仲肯玩下玩具,有時都會笑下~


 



 



 



 


到咗晚上,彤彤又開始發高燒,成個無晒精神咁,連玩具都唔太肯玩,只係瞓醒時肯玩一陣,又無四周圍咁爬來爬去,真係好唔慣見到咁文靜的彤彤,見到佢咁,真係好擔心~


 



 



 



 


見佢又高燒到 39 度,我哋又幫彤彤塞了一粒退燒藥,再氹佢瞓,好彩藥力好快就發揮出來,退返去 38 度,今晚我又係無乜點瞓~


 


臨瞓前,見到彤彤面上出了 2 粒紅點,頸後都有 2 粒,可能真係如醫生估計一樣,係出玫瑰疹,唉.... 希望彤彤快 d 好返~


 


 二零一三年十一月六日     星期三 


 今早起床,彤彤已經退晒燒,尋晚發現果 4 粒紅點都唔見咗 (乜 d 疹咁快退嗎?),所以我今日都有返工,要辛苦公公婆婆照顧彤彤了~


 


好在公公婆婆打電話來話彤彤無乜事,只係間中有少少微燒 (37.x),但隔一陣又退咗,所以佢哋有依時比彤彤食藥~


 


公公仲話彤彤下午開始活潑返,肯周圍爬下.....一陣咁多,都叫做好過之前果 2 日~


 


我的寶貝囡彤彤,你要快 d 好返,我要見返果個愛笑、愛搗蛋、又百厭的你!!!~


 


 


 


 


 


沒有留言:

張貼留言