2013年11月8日 星期五

5th Class @ Kiddo Zone + Snoopy 公園

二零一三年十一月二日     星期六


 


今日我唔太舒服,一早就去咗睇醫生,之後就同彤彤一齊過 CWB 返 playgroup,但今日由於我病了,所以由老公陪彤彤上堂~


 



 


未夠鐘上堂前,有少少 warm-up time,所以我就係外圍同佢哋 2 父女影下相先~



 



 



 



 



 



 


初時係老公挽住彤彤的,但佢想玩玩具,所以就爬去玩玩具,之後佢又爬去搵 miss,要 miss 抱抱,ha ha......


 



 



 



 



 



 


聽老公講,今堂唱咗幾首歌,之後老師又 "git" 咗 d cream 出來,比各位小朋友感受下乜嘢係 wet 同埋 cool 嘅感覺~


 


之後佢哋又玩 flash card game,前面 3 位小朋友,都係老師先講一次 apple 同 orange,之後叫小朋友揀 orange 果張 card,點知到彤彤時,老師竟然用 orange 同 cat card 來同彤彤玩,老師先對住彤彤講一次 orange 同 cat,之後問彤彤邊張係 cat,好彩彤彤無比佢考起咋~


 


老公話4 位小朋友都揀岩晒,其實我覺得係撞彩多 d,各位小朋友 1 歲都未夠,唔可能只係佢哋面前講一次,佢哋就會識 lor~


 


上完堂,因為我食咗藥有 d 眼瞓,老公話不如搭一程長程 d 嘅車,等我可以休息一陣,所以我哋就由 cwb 過咗去沙田了~


 


去到沙田,我哋先去 EuroGoGo 食個 tea hea 一下先~



 


之後就出咗去 Snoopy 公會行下,點知天陰陰,公園今日唔開放,所以我哋只係入口位置影下相就入返商場行了~


 



 



 



 


近排彤彤開始學人打招呼 (舉高一隻手揮下)~


 



 



 



 



 



 



 



 



 


行完街街,就返咗屋企附近食飯~


 



 



 



 



 


 


 


沒有留言:

張貼留言