2013年11月6日 星期三

「HUGGIES哈囉小B爬爬爬」 @ 數碼港 & 赤柱半日行

二零一三年十月廿六日     星期六


 


今日彤彤唔駛返 Playgroup,而佢又咁岩抽中可以參加係數碼港舉行嘅「HUGGIES哈囉小B爬爬爬」,所以就晨早搭巴士入去 (因為彤彤係抽中 1:00 - 2:00pm 的時段)~


 


我哋早上 11 點先出門口,結果都差唔多 1 點先去到,到達後先去登記,然後就拎紀念品同埋印有編號的 label,之後就係等比賽~


 


由於彤彤被編排去第 8 組出賽,所以我哋都要等一段時候先得,咁我哋就四圍同彤彤影下相先~



 



 



 


終於都到第 8 組嘅比賽啦,比賽開始前可以影下相先的,點知到比賽開始後,彤彤竟然全程坐咗係度,只係掛住望住隔離線果 2 個 BB (佢哋又係坐咗係度唔爬),一步都無爬過,攪到我同老公勁失望 lor~ (原先老公仲 set 好晒位諗住拍 video 的)


 



 



 



 



 


玩完比賽,我哋就去食 lunch 先,之後係數碼港行咗一陣~


 



 



 


之後老公提議去赤柱,因為果度有部巴士去到,所以我哋就過咗去赤柱,行下市集,影下相咁~


 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 


 



 



 



 


 之後出返 CWB 食晚飯,去咗新森林焗之專門店食,但好老實,食物質素差了好多,應該唔會再去食了~



 



 



 



 



 


 


 


 


 


沒有留言:

張貼留言