2013年11月29日 星期五

返健康院做評估 & 打針 + Megabox 夢幻旋轉聖誕城

二零一三年十一月十二日     星期二


 


今日帶彤彤返健康院打針,同時做埋一歲嘅評估,我哋今日拎 3 號籌,先去磅重,點知一上磅,彤彤就 "look" 返落姑娘張枱,想攪姑娘枱面 d 紙,姑娘見佢咁活躍,就話唔駛佢瞓係度磅,坐係度磅就得了,同時姑娘手上拎住個玩具引彤彤,等佢可以坐定定少少。


 


彤彤比上星期輕了差不多半磅,可能係病咗幾日嘅關係,而家得返 9.03 KG, 根住聽到另一位媽咪問姑娘可唔可以幫佢個 B 度下身高,姑娘話見而家人唔係好多,就幫佢度下啦,於是我都問埋姑娘,但姑娘叫我自己度,咁我就同我爸合力幫彤彤度下身高,原來彤彤已經有 76cm 喇,都算係高妹一名!~


之後就出返大堂等,點知等咗成半個鐘都未到,彤彤都等得有 d 唔耐煩~


 



 



 



 



 



 


大約 2 點半就叫彤彤個名入房比姑娘評估,姑娘話彤彤手指仔唔夠靈活(因為唔識自己拎星星餅食),18個月時要再評估多次。仲有就係彤彤仲未識唔扶住嘢企,姑娘話佢對腳仔仲未夠力,平時在家要放 d 玩具係椅上,吸引彤彤企多 d 起身玩椅子上的玩具~

之後姑娘問彤彤平時玩乜玩具多,姑娘聽完後,竟然叫我要買埋電話、車仔同埋粒粒積木,話呢幾樣嘢可以令彤彤手指仔靈活 d,所以晚上帶埋彤彤去接老公放工,順便去玩具反斗城買~


之後就出返大堂,等叫名打針,大約過多 5 分鐘就到彤彤去打針,今日只係打 13 價肺炎鏈球菌針,因為我哋係 Kenetics upgrade 咗枝水豆針做四豆針,等彤彤可以打少一針~


姑娘拮枝針入彤彤大脾時,佢登咗一登對眼,之後開始打 d 藥水入去,佢就喊了一聲,之後竟然係度依依哦哦罵個姑娘,真係攪笑~


打完針,拎埋退燒水,就回我父母家,等到6 點再出去接老公放工~


出到 Megabox,我哋先去食飯,然後就去影下相,再去玩具反斗城買埋嘢就回家~



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 


沒有留言:

張貼留言