2013年11月8日 星期五

米奇生日派對 --- 開心“爬地”

二零一三年十一月三日     星期日


 


今日我哋又同彤彤參加咗另一個爬行比賽,係 Mikki 舉行的「米奇生日派對 --- 開心“爬地”」,比賽前,我哋先去醫肚先~


 



 



 



 



 


大約 3 點九,我哋就到達會場登記,今日的比賽,彤彤嘅表現比上星期好,可以爬到大半路程,雖然贏唔到,但總算努力過,Daddy & Mami 就開心的了~



 


 



 



 



 


玩完比賽後,我哋行咗一陣,就去食 tea,彤彤仲竟然 high 爆,係咁係度大叫,又不時係度揮手,攪到我哋有少少尷尬!~


 



 



沒有留言:

張貼留言