2013年11月25日 星期一

彤彤一歲生日 & 春田花花幼稚園 @ CityWalk

二零一三年十一月十日     星期日


 


今日係彤彤嘅一歲生日,原先諗住帶彤彤去睇大彿同埋行大澳的,點知今朝晏咗起床,所以唯有改行情~


 


老公提議行荃灣,順便去買下嘢,又可以去影下相,所以我哋就去荃灣~


 


出發前,我哋先放低彤彤係我父母家,然後就去美心買 Kitty  蛋糕比彤彤(因為驚出完街返來會賣晒),留返晚上同公公婆婆一齊切蛋糕慶祝,再換購埋個 Kitty 袋比我自己,he he.....


 



 


買完蛋糕就返我父母家,返咗個蛋糕入雪櫃,再同彤彤一齊出街~


 


先去大窩口 Aeon 行下街先,再係熊貓酒店影下相~


 



 



 



 


之後就行過去 CityWalk,影下春田花花幼稚園先~



 



 



 



 



 



 



 



 



 


之後就去食 tea,彤彤見我哋食蛋糕,仲不斷大叫我哋比佢食添,正一為食豬~


 



 



 



 



 



 


食埋 tea,再行多陣街就返去我父母家,一切同彤彤切蛋糕慶祝~


 


彤彤,你一歲生日喇!~ Daddy & Mami 祝你身體健康、快高長大、聰明伶俐、聽教聽話、天天開心快樂!~



 



 



 


彤彤呢隻為食豬,見我哋食蛋糕,當然係會要求食埋一份啦,佢仲食咗好多添~


 



 



 



 



 



 



 



 


晚上,我哋一家三口,會同公公婆婆、爺爺麻麻,仲有姑姐姑丈,仲有表哥仔一齊出去食飯慶祝,見未夠鐘出去食飯,又埋彤彤玩下架 iimo 先,睇下佢笑得幾開心~


 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 


玩咗 15 分鐘度,就夠鐘出去食飯,今晚好開心,大家都一齊出席,食咗好多嘢,又傾咗好耐計,多謝大家賞面光臨~


 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 


姑姐仲送咗個 Kitty 背囊比彤彤,彤彤不知幾開心,多謝晒!~


 



 


沒有留言:

張貼留言