2013年11月7日 星期四

舊曆一歲生日快樂

二零一三年十月三十一日     星期四


 


今日係彤彤舊曆一歲生日喇!~ Daddy & Mami 祝你身體健康、快高長大、聽教聽話、聰明伶俐、天天開心~


 


今日放工返我父母家接彤彤,公公婆婆已經預定咗 2 封大利是比彤彤,祝佢快高長大、身體健康、精乖伶俐~


 


彤彤: 多謝公公婆婆比我嘅生日利是~



 



 


之後我就同老公會合,一齊過去老爺奶奶家食飯,臨上去前仲去買咗個蛋糕,一齊同彤彤慶祝下~


 


爺爺麻麻,仲有姑姐姑丈都封咗生日利是比彤彤,祝佢快高長大、身體健康~


 


彤彤: 多謝爺爺麻麻姑姐姑丈比我嘅生日利是~



 



 


食飽飯後,我哋就一齊唱生日歌,又影下相咁,之後就食生日蛋糕,彤彤都有份食嫁~


 



 



 


 


沒有留言:

張貼留言