2013年11月25日 星期一

彤彤一歲大喇!~

二零一三年十一月十日     星期日


 


 


彤彤今日一歲生日喇!~

回想一年前嘅今日,因為妊娠毒血症被迫提早催生,又擔心作動時 d 血壓會不斷升高,令到我同你都有生命危險,當時由早上九時多,一直擔心到晚上八時,最後醫生宣佈催生失敗,要緊急開刀拎你出來,當時真係又驚又擔心(你要知道媽媽我係一個連打針都怕的人來,仲話要開刀,可想我當時有幾驚)~

開刀嘅過程雖然唔係好耐,但醫生落刀時,我係全程都感覺到痛楚的,因為之前做了差不 10 個鐘嘅無痛分娩,半身麻醉時唔可以再加太多麻醉藥,驚有後遺症,除非轉用全身麻醉,但我又好想睇住你出世,所以媽媽只好頂硬上,好彩好快就過了,見到你嘅一刻,所有嘅痛楚都忘記晒了~

過去一年,睇住你慢慢成長,由初時好似一團麵粉、到開始學抬頭、喊住口仍然堅持想反身、學坐、扶住嘢企起身、學爬等等,所有一切我哋同你經歷嘅第一次,我哋都會深深記住,將來到你大個時,會一一與你分享~

雖然你到而家一歲大,你仲未學識唔扶住嘢企,未識學行,唔鍾意食固體餐,仍然以奶奶為主要食糧,但我哋知你努力緊,知你要時間慢慢適應,我哋唔會迫你的,慢慢學習吧,我哋會一直支持你的~

彤彤,你一歲大喇,Daddy & Mami 祝你身體健康、快高長大、聰明伶俐、聽教聽話、天天開心快樂!~


 



沒有留言:

張貼留言