2013年10月2日 星期三

Playgroup @ Juxt Abxxt Kids Lexxning Cextxe

二零一三年九月廿一日     星期六


 


食完 Buffet,我哋就帶彤彤過灣仔返 Playgroup,今次係經團購買的,$299 有 4 堂,仲可以揀星期六返。


 


見到都幾低下,所以問下姑仔會唔會一齊報,因為佢囝囝而家 17 個月,可以同彤彤同一班一齊上 (10-18 個月)~


 


我哋 3:30pm 就上到去,一入門口已經覺得好細,Reception 位只夠 2 - 3 個人企,waiting area 又係好細,仲要分咗一部份來做 playground,比 d 小朋友 warm-up 下先上堂,所以我哋都比彤彤入去玩咗陣~


 



 



 



 


到咗 3:45pm 可以入課室了,地方一樣唔太大,有 6 位小朋友及其家長一齊上堂,仲有 2 位老師,真係有點迫~


 


由於上堂時唔比影相,所以我就以文字描述返上堂過程~


 


入班房時,每位小朋友都會派一件樂器,之後開始上堂就唱 Hello Songs 先,之後就一邊唱 Clean up song,一邊收返 d 樂器,有 2 位小朋友唔肯仲係喊。其實我覺得唔應該一唱完一隻歌就收,一係就唔好派比 d 小朋友玩,而家玩得唔三唔四,好易整喊 d 小朋友 lor!~


 


之後就拎隻公仔出來,叫小朋友介紹自己,要小朋友同個公仔握手,仲拎個公仔埋來 kiss 小朋友一下,同埋逐一派發阿牌,但我覺得個公仔有點污穢 lor ,仲要 kiss 小朋友,唔多衛生 lor!~


 


跟住就要小朋友幫一隻 bear bear 著衫,同埋介紹一年四季,仲有唔同天氣情況,但呢 d 字對一個 10-18 個月大嘅小朋友,真係太深 lor,佢哋根本唔會明你講緊乜~


 


然後就拎咗 d 樹葉出來比小朋友玩,又係好 dirty lor,我唔明比小朋友玩機葉可以學到 d 乜?!


 


最後就係 tidy up 時間,同埋老師會吹 d 波波出來,比小朋友嘗試去摸/捉 d 波波,呢 part 我覺得幾好,可以訓練下小朋友嘅手指仔嘅靈活度~


 


仲有一樣嘢就係,如果有小朋友上堂時扭計/拎走 d 教具,老師們係會阻止的,或會叫家長抱走個小朋友,咁做好似唔係咁好,好似好驚個小朋友阻住佢哋進度咁,但我哋返 Kiddo Zone 時,老師係唔會咁做的,仲會氹個小朋友的~


 


 一個鐘嘅上課時間,就係學咗咁多嘢,我明白呢個價錢,唔可以要求咁多,但如果你問我上完呢 4 堂之後,會唔會比彤彤再返呢間 Playgroup,我一定會話 No No No!~


 


同埋仲有一樣嘢,就係呢間 d 家長,唔似 Kiddo Zone 果邊 d 家長咁,明顯覺得 Kiddo Zone 果邊 d 家長應該英文水準好好多,而且係真係有心想自己小朋友成材的;呢邊 d 家長,好似唔似返過 Playgroup ,好少同小朋友同老師一齊亙動咁~


沒有留言:

張貼留言