2013年10月21日 星期一

4th class @ J.A.K.L.C

二零一三年十月十二日     星期六


 


之前買嘅團購 Playgroup,今日來到最後一堂了,我哋應該唔會繼續係度讀,下星期開始又會返去 Kiddo Zone 果邊上 4 堂,再睇下之後點,可能再搵下有無另一間比較下,亦都有可能繼續係 Kiddo Zone 上,因為我哋覺得果邊幾好~


 


 來到最後一堂,今日表哥仔無來,因為佢上午要去 interview N 班,所以今日得彤彤一個人上堂~


 


今堂係 4 堂裡面最好嘅一堂,都係唱下歌,玩下 Flashcard,將 d 唔同顏色嘅積木分類,同埋玩彩虹傘,玩呢 d 嘢,起碼係適合返個年齡先,唔會太深嘛~


 


今日彤彤表現得好好呀,老師問佢嘢,佢好似識答咁,係度哝哝哦哦咁回應;玩彩虹傘時,佢又第一個爬出去彩虹傘底,一 d 都唔驚,其他有幾個同學仔,老師拎彩虹傘出來咋,就已經驚到喊,都唔好話叫佢哋爬入去玩,ha ha.....


 


到咗唱 Bye Bye Song,又係玩泡泡時間,彤彤第一次識得 Open & Close 咁去捉 d 泡泡,估唔到佢上咗 4 堂就學識,Amazing!~


 


同彤彤返完 Playgroup,我哋又要趕返去荃灣,因為我麻麻入咗醫院,所以約咗我父母一齊去探下佢,老公就負責睇彤彤 (因為佢太細,唔想比佢係醫院附近出現),佢哋係 Aeon 周圍行下先~


 


探完病,我哋就同我父母一齊食飯,去咗裕滿人家食,嘢食幾好味,又唔算太貴~


 


等上菜時,彤彤要飲奶奶,原先諗住佢自己拎住來飲,點知佢見公公係隔離,要公公幫佢拎,唔肯自己拎(因為平時公公餵佢飲奶係會幫佢拎住的),仲一路拍晒手掌添~


 



 



 


我哋叫咗個 4 人餐,再加多個菜同埋燒腩仔,埋單 $420,都算幾低食~


 



 



 



 



 



 



 



 


 


 


沒有留言:

張貼留言