2013年10月2日 星期三

維園花燈會

二零一三年九月廿一日     星期六


 


同彤彤返完 Playgroup,我哋就過咗去維園睇花燈,估唔到我哋六點幾去到,都已經有好多人入咗場,仲以咁早會為小 d 人添,ha ha.......


 



 



 



 



 


 



 



 



 



 


 



 



 



 



 


 



 



 


 



 



 


 



 



 


 



 


 


 



 


 



 


 



 


 



 


 



 



 


 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 


 



 


 



 



 


 



 



 



 



 


 



 


 


 



 


 



 


 



 



 



 


 



 


 



 



 



 



 



 


 



 


 



 


 



 


睇完花燈,我哋就搭車返去我父母家食飯,但點知等巴士等咗半個鐘先有車,上到車當然無位坐啦,d 坐係關愛坐嘅後生仔女,見到我孭住BB,仲係度望望下,都唔知乜心態@@


 


返到去我父母家, d 飯餸都凍晒,仲要我父母等我哋咁耐,真係唔好意思呢~


沒有留言:

張貼留言