2013年10月16日 星期三

國慶日 2013

二零一三年十月一日     星期二


 


一連 4 日嘅長假來到最後一日了,真係有 d 唔捨得添,ha ha......


 


今日我哋瞓到 10 點幾先起床,仲要係彤彤比我早起床,佢係我身邊玩咗一陣,見悶就爬過來我度拍我起身陪佢~


 



 


彤彤見我拎住部手機影佢,佢仲即時想撲埋來搶我部手機添~



 



 


尋日生日去海洋公園,點知落雨,攪到好掃慶,今日竟然出猛太陽,唔通連個天都唔鍾意我@@


 


今日無乜地方想去,但老公話想 trade 咗部 iPad mini,換部 Nexus 7,所以就陪佢出旺角買機,之後再係旺角行咗一陣,就回家了,因為太多人,唔想同人迫~


 


晚上過咗我父母家食飯,彤彤又走咗上公公婆婆將床上爬來爬去,又擒高擒低咁,好百厭~


 



 


 



 



 



 



 



 



 


 


沒有留言:

張貼留言