2013年10月11日 星期五

彤彤新戰車

二零一三年九月廿八日     星期六


 


食完 Tea ,我哋就過咗去太古 Aeon 行下,一直都想買多架輕 d 嘅 BB 車,因為架 P3 真係太重,我自己一個人帶彤彤出街,我一定唔會用,但如果用孭帶,我條腰用會痛 wor,所以仲係心大心細中,而且我又驚老公唔比買,於是把心一橫,事前無同老公提過,就直接帶老公去試下車先,等佢感受下輕身車嘅好處~


 


其實之前都有上網做過 research 的,本身我唔想買淘寶 / 無牌字的士的車,所以睇咗唔同人嘅 comment 之後,只有 Aprica Magical Air 579 (2.9kg) 同埋 Combi F2 (3.9kg) 合我心水,2 部價錢都差唔多,但我嫌 F2 重多 1kg,前面無圍欄,同埋個坐位比率窄,所以最後鎖定 Aprica Maagrical Air 579~


 



 


一去到 Aeon 就先去 BB 部,睇下部 BB 車嘅實物先,一拎上車,真係好輕呀,已經勁鍾意喇,之後游說老公放埋彤彤上車試下車先,彤彤真係醒目,即時表現出好開心好舒服咁 (真係識配合 Mami 的計劃,ha ha.......),根住我打蛇隨棍上,話部車點好點好,又話 P3 真係太重,上落扶手電梯好危險等等,終於比我打動到老公肯比我買~


 



 


就係咁,就拍板買了,我哋原先想買螢光綠的,點知原來 HK 無得揀呢隻色,所以我哋就揀咝竇藍色了,承為 $1538.1~


 



比完錢,我哋即用部新戰車,之後去食飯,食埋飯就回家了~



 



 


沒有留言:

張貼留言