2013年10月11日 星期五

彤彤 N 班申請

二零一三年九月廿八日     星期六


 


今日一早八點就要起床,因為今日會好忙,我哋要係一個上午嘅時間內,去 5 間幼稚園,幫彤彤交 N 班嘅申請表~



 


我哋 9 點就出發,先去咗屋企附近果 2 間交表,之後再過咗去我父母家附近果 2 間交表,好彩全部都唔駛點排隊~


 


之後我哋去咗我最心儀幼稚園 -- 迦南,我哋大約10 點半去到,已經見到一條長人龍,排咗大約 1 個鐘就入到去,見到校舍好新好靚呀,彤彤仲周圍望,好似好鍾意呢度咁,希望你可以係度讀書啦~



 


排隊時,彤彤唔太耐煩,係度大叫,又忟忟地咁,點知我哋排到門口,仲有幾個到我哋時,彤彤見到有老師係度,佢竟然無再大叫,仲要好安靜,又同老師笑 wor~ 當我哋攪掂晒 D 手續,一離開校舍幾步,彤彤又再大叫過,真係醒目!~



 


之後我哋去咗稻香飲茶,彤彤仲係度周圍 "liu" 人傾計,引到 d 點心姨姨同埋侍應勁開心~



 



 



 


 



 



 



 


 



 



 


 


 


1 則留言:

  1. 大家一齊加油呀!! 祝彤彤可以入到你心儀的

    版主回覆:(10/11/2013 08:57:12 AM)


    Hope so, thanks!~

    回覆刪除