2013年10月11日 星期五

鐵路博物館 + 預祝生日

二零一三年九月廿九日     星期日


 


今日我哋帶咗彤彤去大埔鐵路博物館,點知去到大埔時,有時時雨落,有少少掃興 feel,不過我哋都係照去~


 


 


 



 



 



 



 



 



 


 


 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 


 



 



 



 



 


係鐵路博物館發生咗小插曲,彤彤比嘢唔知乜嘢來的紅色昆蟲咬到,即時大喊,我哋一睇,見佢隻手仔有個針口,仲要又紅又腫一大撻,之後我哋去咗附近嘅萬寧,問下職員可以買乜來揸,佢哋就介紹我哋買寶貝濕診膏,真係一揸就已經散咁 d 紅,之後我哋再揸多次,已經差唔多散晒 d 紅腫,只係剩返個針口,真係心痛 c 我哋呀!~


 



 


之後我哋去咗一田行下,行完之後,老公提議出返去旺角食松屋,同我預祝生日咁話 wor~


 



 



 



 



 



 



 



 



 



 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


沒有留言:

張貼留言