2013年6月14日 星期五

坐月 & 陪月姨姨

之前嘅 blog 文都有提過, 我原先請果位陪月姨姨,因為佢個女嘅孖B提早出世,所以唔可以幫我手,於是 agent 果邊幫我搵咗 2 位陪月姨姨來頂更,每位做 2 星期~

其實有時諗返,我覺得我有少少因禍得福,因為原先請果位陪月姨姨,有少少跟跟計較,interview 時已經講唔做D乜咁,又話只會照顧BB同煮飯比我食,連老公果份飯都唔太想煮(其實都係加多少少份量啫),但頂更呢 2 位姨姨都好好,好多時唔係佢職責應該要做嘅嘢,都會幫手做埋 (e.g. 拖地, 洗廚房, re-heat 姜醋, 整甜品等等)~

真係好多謝 2 位姨姨(梅姨 & 玲姐)嘅幫手,同埋佢哋真係教識我好多湊B嘅知識,仲煮咗好多好嘢比我食~


梅姨煮過嘅餸菜:




























玲姐煮過嘅餸菜:












































































1 則留言:

  1. can u kindly let me know the details about the 陪月??
    thank you so much!! ^^
    [版主回覆07/15/2013 13:18:05]我係經循道衛理母嬰康逸協會搵的,第一位陪月叫梁婉梅,第二位陪月叫陳鳯玲~

    回覆刪除