2013年6月18日 星期二

彤彤 6-7m 嘅生活片段

6 個月大的彤彤,唔需要有嘢挨住,都可以自己坐係度,但有時坐坐下會瞓低咗~


可能吽牙仔關係,一見到嘢就想放入口咬,仲成日食手指,有時一路食手指,仲會係度叫媽咪,同埋好似好辛苦咁叫哎呀.... 可能佢D牙肉好痛呢~



除咗食手指外,彤彤近排鍾意玩口水,成日用口水 "bu" 人,我同公公都試過餵奶時,比佢 "bu" 到成面都係奶@@


呢個月開始試比粥仔彤彤食,但佢唔鍾意食,食糊仔反而幾鍾意食,可能佢鍾意食有奶味嘅食物多D~


仲有一樣嘢,就係我哋發現彤彤係 Hello Kitty Fans,見到 Kitty 個樣會勁開心,試過行 H&M 時,見到 Kitty 衫,係度係咁笑,仲用手捉住唔放,結果 Daddy 就買咗套衫送比彤彤;又試過行 Living Plaza,見到 Kitty 的用品,又係咁係度笑,最後我買咗 2 條 Kitty 嘅手巾仔比佢玩~


22 May 2013 終於學識反身後,再反返過來,仲連試咗幾次添~


9 June 2013 叫咗好多次 Daddy,氹到 Daddy 好開心呢~



第一次用 Pognae Hipseat, 彤彤好似坐得幾舒服 wor~



坐住婆婆大脾上,好神氣呢~





話咁快彤彤就半歲大喇,今日(11 May 2013) 為彤彤補祝半歲生日及慶祝母親節~

彤彤,Daddy & Mami 祝你快高長大,聰明伶俐,聽教聽話,健健康康,快快樂樂~









自從學識反身後,而家勁鍾意扒係度瞓教@@



母親節嘅早上,我準備好出門口喇~ 祝大家母親節快樂!~



彤彤:有媽咪陪我一齊瞓真好~



今日(16 May 2013)彤彤打完6個月果3枝針,晚上體溫升高咗d (37.2度)~
雖然暫時佢仲好精神,又玩得幾開心咁,但安全起見都係幫佢貼定塊退熱貼先~









試戴黑超~


















彤彤:e..... 媽咪個手袋係度嘅?



彤彤:等我睇下裡面有乜先~



彤彤:哎喲,比媽咪發現咗添~



彤彤:媽咪我冇心嫁,唔好嬲我啦~














食住手仔瞓著咗@@



天氣勁熱勁焗,好彩有夾埋把風扇仔出街~



第一次食雞蛋布丁,彤彤好鍾意食,一樽食剩少少,再飲多5安奶先夠飽~


















扭計中.....



扭完計又係度笑~






有人成日掛住食手手,比媽咪捉住對手仔,所以面露不悅~









我係青蛙小王子~















彤彤:Mami好衰嫁,人哋沖緊涼仲走來影相!!!



好肥美嘅大腿~



唔肯食粥,要一個餵,一個用公仔氹先肯食~



一路玩住一路食,食得幾開心~



笑住食粥粥~



點知食食下瞓著咗@@



彤彤睇緊乜咁留心呢?



仲越睇越側晒身添~



咪就係睇緊法國網球公開賽 - Federer 第一輪嘅比賽 lor,估唔到人仔細細都鍾意睇網球~



仲越睇越開心,笑到咔咔聲添~



彤彤:嘩⋯呢球好緊張呀~



彤彤:費叔叔睇來都係 easy win,悶⋯



彤彤由出世到而家,瞓教時,對腳板仔都鍾意咁樣合埋來瞓,唔通咁樣好瞓d??



呢隻爛瞓豬,瞓到塊面珠仔都有痕~



彤彤,你係女仔嚟嫁,點解坐得咁粗魯嫁?









又睇 French Open,今次睇貝迪冶vs蒙菲斯,緊張到要坐直條腰睇(因為挨係度睇會比 High Chair 條邊遮住咗少少)~



岩岩瞓醒,前面d頭髮豎起晒,ha ha....






大字型咁瞓,仲左碌右碌,攪到我成日瞓瞓下,比彤彤一腳伸埋來整醒@@



晨早起床,打返個呵欠先~



見到我影佢相,再對我笑一笑~



之後就自己玩腳仔唔理我了~



近排鍾意咁瞓~



彤彤,你睇住 Daddy & Mami 食飯都咁開心嘅?



駛唔駛咁專心睇Daddy打機呀?!



第一次同Daddy玩騎馬仔~



Daddy & Mami 食 mum mum,等我瞓返陣先~



彤彤第一次剪頭髮,由公公操刀,只係剪短少少耳仔對上d頭髮,未剪前因為太長,有風吹過會篤到眼睛,所以要剪短少少~



第一次用軟管嘅學習杯飲水水,竟然一試就識,叻叻!~












彤彤:蟲蟲,我一起床就掛住你喇,比我咀返啖先啦~






Daddy & Mami 開餐,我又係時候瞓一陣先~



彤彤:媽咪點玩嫁?






表情多多~


















H&M Shopping~





古靈精怪~









瞓教都要捉實 Pooh Pooh~



望實婆婆開奶奶,準備開餐~



有人一路望住 Daddy 飲湯,一路流口水想食埋一份~



彤彤:媽咪幫我執好一陣影相嘅嘢喇,準備出發~




 

















































































































沒有留言:

張貼留言