2013年6月17日 星期一

彤彤 3-4m 嘅生活片段

3 個月大的彤彤,開始學反身,但仍然未成功,睇得出佢係一個有恆心同好堅持的小朋友,因為即使試極都唔成功,佢喊住都仍然會再作嘗試~

開始發出多d唔同的聲音,仲疑似識叫 mami (佢成日叫咗 "呀...咪"), 繼續喜歡有人同佢傾計; 仍然鍾意食手指,開始識玩口水,有時仲會因為玩口水而令自己咳; 開始要扭我抱 (其他人抱係會繼續扭計的,一定要我抱先會收聲); 又鍾意去街街,搭車時要睇窗外的風景~

大年初一收到的第一封利是係 daddy & mami 比的,多謝晒!~


當彤彤遇上表哥~




(設計對白) 彤彤:Daddy 打機,我又要睇埋一份~



點知睇睇下瞓著咗,Daddy又唔忍心將彤彤放返落床,驚整醒彤彤,所以由佢係度瞓~



係 Daddy 個肚腩上瞓得好甜~



中午出一出去拜年,結果由4:30pm 瞓到而家(8:05pm) 都未起身,有冇咁攰呀?!



彤彤 100 日大了,Daddy & Mami 祝你快高長大、聽教聽話、聰明伶俐!~



同我哋傾傾下計,竟然瞓著咗?!



彤彤曳曳,用隻腳撐住公公條頸~
























彤彤:我坐得定嘛?






周身郁冇時停~















打坐中?!



乜嘢事咁驚訝呀?



諗計中?



又食手手,No good!!



自己坐係度睇電視~



上面有乜嘢咁得人驚呀?









(設計對白)彤彤:媽咪,我呢個pose得唔得呀?



(設計對白)彤彤:媽咪,呢個pose又點呀?



係公公懷中特別瞓得甜~



(設計對白)彤彤:媽咪你放低我係度做乜呀?



(設計對白)彤彤:都唔知坐係度做乜~



(設計對白)彤彤:都唔知坐係度做乜,坐到好悶呀~



(設計對白)彤彤:原來又想影我相,有冇新意d呀?



(設計對白)彤彤:好啦,見你咁想影,等我笑下比你影啦~ 微笑~



(設計對白)彤彤:好啦,見你咁想影,等我笑下比你影啦~ 開心笑~



(設計對白)彤彤:好啦,見你咁想影,等我笑下比你影啦~ 大笑~













仲係差少少先反轉身~














































沒有留言:

張貼留言