2013年6月24日 星期一

閒遊 CityU & 買太陽眼鏡

二零一三年六月廿三日    星期日

今日無乜嘢做,就同彤彤去 CityU 行下,順便去 canteen 食下下午茶 (因為果度食嘢好平的),之後又去行咗陣又一城~

無聊入 H&M 行下,見到副 Kitty 太陽眼鏡,又 Cutie 又靚又平 ($49.9),所以即時買比彤彤~




之後返咗我父母家食飯,食飽飽就回家,我先拎副超清潔,再比彤彤試戴,彤彤仲好似幾鍾意副超~

彤彤:乜嘢嚟嫁?



彤彤:食唔食得嫁?



彤彤: 媽咪,你放咗 d 乜係我個頭度呀?



彤彤: 都唔知媽咪放咗 d 乜係我個頭度,我都係食下手手好過?






彤彤: 媽咪,攪乜呀?



彤彤: 做乜黑漆漆嫁?



彤彤: e.... 又好似幾得意 wor~










1 則留言: