2013年6月17日 星期一

彤彤 5-6m 嘅生活片段

5 個月大的彤彤,可以自己坐一陣,冇嘢比佢挨住都可以坐到, 但都仲係坐得唔太耐, 幾秒就會跌低~

不時都會自己同自己講嘢,又會一輪咀咁講 bb 話,開心嘅時候會大笑,仲要笑到咔咔聲果種,唔開心嘅時候會好嬲好忟憎,喊嘅時間仲會不斷叫"媽咪呀~~ 媽咪呀~~"

仍然鍾意食手指同玩口水,開始吽牙仔,成日流口水同埋想咬嘢~

21 Apr 2013 初次試食糊仔,彤彤都幾鍾意食,仲會追食,又會因為我比得慢而發忟憎添~

23 Apr 2013 晚上學識反身,第二朝即時不斷試~

彤彤 5 個月大喇!~ Daddy & Mami 祝你快高長大、聰明伶俐、健健康康、快快樂樂!~





















彤彤:媽咪你又想攪乜嘢呀?



媽咪:我想同你試下d新頭飾,你做 model 比媽咪影下相好嘛?
彤彤:咁都得?!



彤彤:媽咪你快手d影啦,我擺好 pose 喇!~









邊款頭飾好睇d呢?















Daddy 抱抱下瞓著咗~






Mami 又買咗新髮帶比我,邊款靚d呢?



彤彤:e⋯點解我隻獅子仔係度嘅?



彤彤:媽咪可唔可以拎比我呀?



媽咪:你試下自己爬過去拎啦~



彤彤:可以點爬過去拎呢?



彤彤:我已經好努力試嫁喇~



彤彤:點解都係爬唔到過去嫁,唔制呀!~



彤彤:媽咪,我呢個 pose sexy 嘛?












彤彤:媽咪,幾時先有得食呀,好肚餓呀~



米糊初體驗~





乜我個B唔係女仔來咩?點解變咗男好嫁?!



一隻在媽媽懷中熟睡嘅老虎仔~






























自己反身後勁開心~





















彤彤點解你咁爛瞓嫁? 瞓瞓下都可以打側身?








出街食tea,彤彤第一次坐BB椅,彤彤第一個反應係驚驚地,以後我哋丟低佢,之後就勁好奇咁四圍望,仲表現得好開心添~









打側身瞓醒嘅後果,就係眼邊多咗條痕,oh my god~



南瓜粥初體驗,但彤彤好似唔太喜歡@@






























行完荔枝角公園,即刻要叉下電~















晨早起床就掛住同蟲蟲玩~






彤彤,你坐成咁樣,會唔會 man 咗少少呢?




玩腳仔玩得幾開心~



瞓係度嘅時候,對腳仔無時停~












彤彤:媽咪,我嬌唔嬌俏呀?



食住手手,再 long 住對腳仔,真識嘆!~



而家成日鍾意捉住隻腳來玩~


彤彤;公公你做乜偷影我?






究竟我係唔係生咗個囝囝呢? 點解彤彤有時個樣咁 man 嘅?

























































































沒有留言:

張貼留言