2013年6月14日 星期五

彤彤 1-2m 嘅生活片段

一個月大的彤彤,開始識得對住人笑,仲會發出一d 咕咕聲,開始要食奶咀,有時仲會玩鬥雞眼~


咁樣瞓舒服嫁咩?


陪月姨姨掃風中,彤彤個樣幾冧幾舒服咁 wor~




爸爸個心口特別好瞓~





彤彤有乜咁開心呀?




第一次食奶咀,仲識用手指仔扶住,叻叻~



點解會瞓成咁嫁?




呢排成日玩鬥雞眼,激c人~




仲開始識玩脷同口水~




一個好老積同嚴肅嘅樣~




比冷帽遮住對眼,即時喊爆~




天氣太凍,包到成隻糭咁~






平安夜嘅 pink baby~





20分鐘前仲係度喊爆要食奶,食飽飽後即時心情愉快~




食飽奶奶,又係度沈思,天花有乜嘢咁吸引呢?




扮 cute 引我哋同佢玩~






我哋唔抱佢,即時喊爆,短短半個鐘內,彤彤的心情轉變真係好大~





媽咪個心口真舒服~




48日大人仔,我識拎住奶樽食奶奶喇~




e⋯乜嘢嚟嫁?




原來係爸爸媽媽買比我的玩具嚟,仲可以度埋身高添~




食飽奶奶,心情愉快咁自己係度玩~




媽咪,你做乜偷影我呀?




我唔望鏡頭,等你唔好影我先~




你咁都仲係要影,唔係呀?




我發脾氣先,睇下你仲影唔影先得~




食飽奶奶四圍望~ 個天花有乜好望呢?



想瞓教,但又比人攪住唔比瞓(因為日間瞓太多,夜晚唔肯瞓係度扭計),成個無晒心機樣~




媽媽的手vs彤彤的手




又係度玩鬥雞眼,no good!~




試下件拜年衫先~






彤彤:Hello~





e...坐我隔離果個係邊個呢?




等我睇下係邊個先~



原來係爸爸,等我挨埋去先~




爸爸隻手好舒服呀~(偷笑中)




由早上8點扭計,比個奶咀佢食,竟然一瞓瞓到11點都未醒,連肚餓都唔記得,要我攪醒(拎走個奶咀),佢先知肚餓~




個奶咀跌咗出來都仲瞓到,真好瞓~







唔通係我對腳上面瞓,舒服過係床上瞓?!


















































沒有留言:

張貼留言