2013年6月20日 星期四

為食彤彤

有樣嘢好奇怪,彤彤唔鍾意食粥仔,無論白粥/菜粥/肉粥,全部都唔鍾意食,最多食幾啖就會發脾氣,或者係用粥噴我。但佢又好鍾意食米糊 (一定要用奶沖,用水沖係唔食的),一餐可以食到一碗 bb 碗嘅份量 (大約係5 安奶 + 5 匙米糊粉),再要加多 3 安奶先夠飽~

其實佢唔肯食粥呢個問題,都有少少困擾我,點解糊仔佢都肯食,瓜菜蓉又係好鍾意食,但偏偏粥仔佢唔食呢? 我已經試唔同稀杰的粥比佢食都唔得,亦試過用攪拌機攪到好幼細都係唔鍾意食~

但其實佢又有 d 為食嫁 wor,見到我哋食嘢,佢會望到實一實,有時仲會吞口水,或者伸手過來搶添,唔知彤彤幾時先肯食粥呢? 定還是我可以直接比爛飯比佢試下呢??

好似尋晚我同老公出街食飯,彤彤又係咁望住我,想我比佢食咁,大家睇下佢個樣幾嬲,嬲我唔比佢食,ha ha.....




另一為食樣,望住 Daddy 飲湯,睇到流晒口水,ha ha....


沒有留言:

張貼留言