2013年6月18日 星期二

彤彤嘅玩具

其實玩具呢方面,我同老公嘅諗法有少少分歧,老公就覺得彤彤都仲咁細過,唔駛買玩具比佢玩住,但我就覺得應該要買比彤彤玩,可以幫助佢腦部發展嘅玩具,既然老公唔想,我唯有自己出錢買 lor, ha ha.....

呢隻獅子仔係彤彤摰愛,每次扭計/喊時,見到呢隻公仔,就會即時收聲,仲會對住佢笑添,呢隻公仔幫到唔少忙嫁!~




Vtech 音樂波波,我係彤彤 3個月大時買比佢玩,當時佢未識坐,瞓係度又玩唔到,所以佢自己諗到用腳去踢個波波,咁咪會有音樂 lor。到彤彤 5 個月大時,已經識用手去拍 d 公仔,令到個波波有音樂出。而家個波波放咗係公公婆婆家,等彤彤日間嘅時候有得玩~


呢部 Vtech 車仔,係彤彤 5 個月大時,我用 HSBC 嘅獎賞錢換購的,可以變身成搖搖馬,又可以當學行車坐,仲可以拆個駄盤出來玩,彤彤又係勁 Like 呢個玩具,坐係 high chair 上,一定要玩呢個玩具,唔係會扭計嫁~ 而家呢個玩具放咗係公公婆婆家,等彤彤日間嘅時候有得玩~


呢部係 Vtech 嘅學行手推車,由於彤彤仲未識企,所以仲未用得住,不過我哋拆咗個面板出來比彤彤玩,晚晚彤彤臨瞓前都要玩嫁~



呢個係上次 Aeon BB Fair 時買的,因為有 9折再兩個 95 折,所以就買比彤彤玩,但玩咗成 2 個星期,彤彤都仲未知點樣玩,只係識將頭 2 個圈圈拎出來咋~




呢個係上次 Aeon BB Fair 時買的,因為有 85折再 9 折,見咁底就買咗先,等彤彤大過少少先拎出來比佢玩~








沒有留言:

張貼留言