2013年5月24日 星期五

Day 4

二零一二年十一月十四日 星期三


今朝又六時多就比嬸嬸叫起身,先同我量血壓,然後又比枝探熱針比我同阿B量體溫,之後就派早餐。


  

咁我就先去洗手間洗面先,返到床位時,我見阿B醒咗,咁我就快手去揼奶先,揼完奶返到來,阿B又係度喊緊,我就即時餵咗佢食奶先~


阿B一有奶奶食就好快收聲,仲食得好快,食飽飽無幾耐就瞓著咗了,而我就食早餐~


   


過咗一陣醫生就來巡房,我問醫生係唔係今日可以出院(因為我真係好想快D回家,唔想係度比人迫我餵奶,又成日瞓瞓下又比人捉住量血壓),醫生先檢查我個傷口,話埋得好好,又無血水果D,仲話已經乾,所以我可以出院,醫生仲話回家後可以沖涼都唔怕(但我唔會咁做Lor)


之後醫生話可能阿B未出得院住,要再磅下重先知可唔可以出院。因為阿B收水收得太多,好似話多過 10%,所以一陣要再磅下,睇下有無重返少少先知可唔可以出院~


咁我就通知定老公同我父母,話我下午可以出院,但阿B就未知,叫佢哋準備來接我~


差唔多派飯時間,姑娘同我講話阿B都可以一齊出院,叫我食埋飯,等到佢哋準備埋D文件比我,就可以出院,佢叫我預1:30PM 度就可以,咁我就叫老公 1:30PM 來到病房門口等,另外叫我父母 2:00PM 先到,等老公可以幫我辦好出院手續先,唔駛佢哋等咁耐~


 


而我就食咗飯先,之後再執埋D行李,自己同阿B都換埋衫,就坐係床邊等姑娘比返D文件我,同埋出院紙。


大約1:30PM,姑娘就比晒D文件比我,之後我就比老公去找數同埋去拎藥~


埋單只係$650 咋,真係平到呢雖然阿B令我有妊娠毒血症,但因為呢個症,所以我要去 QE 生,亦因為咁我慳咗幾萬蚊生產費。雖然蝕咗訂床位果$6000,但總數我慳咗幾萬呢,都算阿B低打(反話)~


之後老公就拎返張收據比我,我再交比姑娘,姑娘就幫阿B剪手牌腳牌,再入好就比返我作業紀念,同埋叫我下星期要返來見醫生,之後嬸嬸就幫我用車仔將D行李推出病房門外,而我就抱住阿B出去,之後我哋就搭的士回家~


回家後,我就先去用姜水洗頭沖涼(用保鮮紙包住成個肚,防止D水掂到傷口),再幫阿B洗頭沖涼,初次幫BB洗頭沖涼真係驚到震,因為佢太細,又軟林林咁,好驚捉佢唔住,好彩有驚無險,順利完成任務~

之後我打電話比陪月,想叫佢明天返工,點知佢話佢做唔到我個JOB,因為佢個囡早咗一個月生咗孖B,佢要照顧佢個囡同2 個孫,但佢話佢同陪月中心講咗,會有2位陪月來幫我手,每位做2星期~





沒有留言:

張貼留言