2013年5月24日 星期五

Day 2

二零一二年十一月十二日 星期一


 


今朝六時多就比姑娘同嬸嬸叫起身,話要起身食早餐,之後等醫生來巡房,但因為我仲未落得床,又抱住阿B,所以我只能繼續留係床上,嬸嬸見我仲抱住阿B,就幫我將阿B放返過去車仔,等我可以食早餐。






食飽之後,姑娘又抱返阿B比我,叫我餵奶,但阿B都係唔太識啜,又係咁喊,再加上見到阿B小便比較小,就話幫我補一次奶粉比阿B,但要等到9 點半後先有得補,因為要等醫生巡完房先得~



之後就有姑娘過來量血壓,又幫阿B量體溫,隔一陣就有醫生過來睇我個傷口,同埋問下有冇乜嘢唔舒服咁,之後醫生就話我今日可以試下落床,一陣會有姑娘過來幫我拆咗條尿喉,之後試下自己去小便,睇下有無問題。

隔咗半個鐘度,如有位嬸嬸過咗來,幫我拆尿喉,又扶我起身坐下先,仲叫我坐多一陣先自己嘗試落床,就係咁我就要開始自己照顧阿B,姑娘同嬸嬸就唔會再幫我換片片了~



我先係將對腳移落床,再係床邊坐咗一陣,之後嘗試企係度,但對腳好似無乜力咁,所以我又坐返低,再過一陣,我又企係起身,如是者試過幾次,就開始自己行去洗手間嘗試小便,傷口其實唔太痛,可以接受,係有少少扯住feel

之後開始親囡時間,我抱咗阿埋身,睇下佢識唔識食,但佢都係唔識啜,又係度喊,仲攪到我損埋,姑娘見到咁,再加上我個胸又開始谷住,姑娘叫我自己揸奶落杯仔度,再教我點餵阿B,呢次阿B就食到奶,阿B食飽飽就唔再喊了~








之後姑娘話要帶阿B去做聽力測試,同埋打卡介苗,做完測試後,姑娘推返阿B返來我身邊,話一切正常~

之後就食午飯,又抱下阿
B,又上下網咁,等到老公放工過來探我 (佢每日請2 個鐘假過來陪我)




 


今日阿爸阿媽,仲有奶奶同姑仔都來咗探我同阿B,阿爸阿媽來到時,阿B喊得好大聲,嚇到我父母以為阿B有乜事,我解釋返比佢哋知,個孫女肚子餓,又唔識食奶奶,姑娘又唔肯補奶粉(政府醫院呢樣嘢真係好衰,迫人要餵人奶),所以咪大喊 lor,咁我就即刻比咗之前揸出來嘅奶比阿B飲,佢先收聲。







今日老公又係陪我食埋晚飯,等到8點先走,之後我就自己去咗揼奶房揼奶,我竟然揼到6安奶出來,姑娘話夠阿B飲2餐,仲話我上奶上得幾好添。







 

呢晚我係11點幾餵咗阿B一次奶,之後就一瞓瞓天光,原來半夜時,嬸嬸見阿B喊,而我又瞓咗唔知道,佢又見床邊有枝奶,就幫我餵咗阿B飲,估唔到我咁好瞓,連阿B嘅喊聲都聽唔到。






 




 




 














1 則留言:

  1. BB 好可愛
    [版主回覆05/27/2013 15:49:49]Thanks!~

    回覆刪除