2013年5月20日 星期一

生產過程 Part 4

二零一二年十一月十日     星期六



 


插尿喉時有少少唔舒服,但一定唔係好似其他人講咁唔舒服,只係比人 1-2 下下面咁,插完後好快就 feel 到個肚鬆咗,無咁谷住咁~



 


之後就一直係產房內同老公吹下水,同埋同阿B講,叫佢快手D自己出來,唔好要阿媽咁辛苦,同埋唔好要阿媽捱一刀~



 


大約5 點幾6 點時,子宮開始收縮多咗,條腰好聚,同埋好 yuen 痛,所以我又襟咗一下製來加麻醉藥嘅份量,心諗開始有料到,阿B可能好快會出來了~



 


到咗晚上 7 點,又有醫生同埋助產士入來檢查宮頸,醫生話都仲係咁上下 (心諗唔係掛,我明明 feel 到痛咗嫁wor??),佢估計好大機會要開刀@@ 但佢見我個樣好似好驚咁,就話等多一陣先,一個鐘後再返來睇我嘅情況再作決定~



 


呢個鐘我同老公不斷同阿B 講,叫佢合作 d,阿媽真係好驚要開刀嫁,老公仲在旁安慰我,話可能開刀對我同阿B都比較好呢,始終我有妊娠毒血症,開刀一來我可以唔駛受陣痛之苦,二來又唔會因為痛而令我血壓上升,咁樣大小都安全好多,但我一想到開刀後個傷口痛,就勁驚 lor~



 


到咗 8 3 ,有2 位女醫生同幾個助產士都入咗來,其中一個女醫生幫我檢查,檢查完後,佢話宮頸都仲係未開,而我又已經穿水超過 10 小時,等到宮頸全開,我應該穿水多過24小時,佢唔建議我再等落去,叫我簽紙緊急開刀,我一聽到要開刀就勁驚,d 眼淚不由自主咁流出來,老公係咁氹我,但都無用,因為真係好驚~


 


 


呢個時候,另一位女醫生行埋來我身邊,叫我冷靜d先,再問我驚乜? 我話我都唔知,只係好驚好驚,佢安慰我唔駛怕,有咁多醫生護士會陪住我,同埋叫我諗下好快就可以見到BB,唔係仲好咩?


 


 


就係咁樣,我係半推半就嘅情況下簽紙同意開刀,醫生話會即刻同我Book 手術室,估計要到晚上 11 點後先有位~


 


 


點知隔咗一陣,對方覆返電話來,話而家有位,醫生聽到後就即時叫助產士幫我挮毛毛,助產士就叫咗老公出去,再幫我過床同執埋我D行李,之後就即刻推我過手術室(行特別通道的,所以我見唔到老公),而老公亦被告知唔可以陪我,只可以係手術室門外等消息~


 


 


我被推入去手術室後,麻醉科陳醫生亦都到咗,仲同我講解麻醉嘅過程,其實都係用返無痛分娩果條喉,不過加重藥力咁解,之後就動手幫我加藥,同埋用冰粒試我下身嘅感覺,但我仲係有d感覺,所以陳醫生話可能我本身比較肥,因此要再加多藥嘅份量先得,加咗藥後,我再 feel 冰粒凍唔凍了~


 


 


跟住醫生就幫我開刀,但我仲係感覺到痛,而且仲係幾痛下,陳醫生話叫我忍一忍,因為已經用到半身麻醉嘅最大劑量,唔可以再加藥,一係就同我轉全身麻醉,但咁樣會將麻醉藥過咗比BB,佢叫我忍到就忍埋佢,唔得先轉全身麻醉。聽到佢咁講,我唯有頂硬上忍下啦,陳醫生叫幫我開刀果個位醫生停一停,比我休息一下再繼續~


 


 


再繼續後,仍然感到痛,亦都感覺到個肚比人拉扯緊,但為咗阿B我只好忍,其間我都有細細聲叫咗出來,雙手亦都抓實張毛毯,過咗大約幾分鐘,就聽到BB嘅喊聲,之後就有護士抱咗阿B 比我睇,護士同我講,因為醫生頭先用咗產挾,所以BB面仔都有D痕,過2日就會退的,之後護士仲問埋我BB嘅性別係乜添~



 


就係咁我只係見咗阿B一眼,阿B就比護士抱咗去清潔,憑我呢眼嘅印象,好彩阿B個樣比ultrasound 果樣仲衰D(反話),個鼻係正常大小,無 ultrasound 照出來咁大,面上無任何胎記,咁我都放心D~



 


之後護士同我講返阿B的出生時間,同埋體重(3.05kg),之後醫生就同我縫針,呢個時候又係感到幾痛,陳醫生又再安慰我,話好快就完成,忍一陣就唔痛 (但佢呃我 lor,縫針攪咗差唔多 10 分鐘先得呀)

係縫針嘅過程,我聽到有護士係後面重複數咗幾次棉花嘅數量,核對一下有無遺留,可能佢驚留咗係我肚入面(我都驚呢樣嘢呀)~



 


縫完針後,護士就推咗我去休息室,要留係度觀察半個鐘,無事先可以返回產房休息(因為我有妊娠毒血症,生完BB後留係產房觀察比較安全,因為產房嘅醫護人員比較多,易於照顧我)~



 


觀察完後,我被推出手術室,原來老公已然係度等咗好耐,以為我做乜事咁耐都唔出來,老公見到我無事,就同我講咗句:「辛苦晒,老婆仔」,我就被推走了,而老公就被告知,叫佢去產房門外等入去見我~



 


護士安頓好我後,就比老公入咗來,陪咗我大半個鐘,之後佢就過咗去產後房睇阿B,我叫佢記住影多幾張相比我睇,之後佢就回家了~



 


到咗半夜 1 點度,之前係產前房,對面床果位媽媽被推了入來我間房,原來佢又係緊急開刀生B,又係因為有少少血壓高,要生完B後留係產房觀察一晚,真係巧合。(但呢晚佢好安靜呢,ha ha…)



 


係產房呢晚,雖然無感覺到痛(因為麻醉藥未過,而且又有止痛藥水吊住),但我對麻醉藥敏感,成塊面都好痕,好彩護士見到我係咁抓,問我係唔係好痕,佢可以幫我打止痕針,打咗針後1 個鐘度先好D~



 


但成晚瞓唔夠 2 個鐘就比人捉住量血壓,又有少少低燒的情況下,個人真係勁攰勁眼瞓。大約早上6點,我係半夢半醒嘅狀態下,嬸嬸就推咗我去產後房休息了~









沒有留言:

張貼留言