2013年5月24日 星期五

Day 3

二零一二年十一月十三日 星期二




今朝又六時多就比嬸嬸叫起身,先同我量血壓,然後比枝探熱針比我同阿B量體溫,之後就派早餐。


 



 


咁我就先去洗手間洗面先再食早餐,點知我返到床位時,嬸嬸話阿B好肚餓係咁係度喊,佢把喊聲差唔多成個病房都聽到,正一大聲妹來@@




咁我唯有即時去揼奶房揼奶,之後再餵埋奶先食早餐,阿B一有奶奶食就收晒聲,仲食得好快添,食飽無幾耐就瞓著咗了~


 


 



之後我就食早餐,隔多陣醫生就來巡房,我問醫生我幾時可以出院,醫生話原則上今日可以出院,但我仲有少少高血壓,如果唔趕住返屋企,就係度留多日,反正呢度都仲有床位剩低,就係咁我就係度留多一日。




之後上咗個出院簡介課程,主要教返點樣照顧初生BB,同埋點樣幫BB辦理証件,仲有就係出院時要辦乜手續等等,聽就又到食飯時候,時間真係快過~


 


 



食飽後又係上下網,有時間就去揼下奶,又睇下阿B 咁,之後就到探病時間,今日除咗老公,仲有阿爸、阿媽、奶奶同埋姑仔來探我,今日阿B食飽飽,就無好似昨日咁樣喊,有時就會周圍望下嘢添~


 


 


 


老公今日又係陪我食埋晚飯,再坐到8 點先離開,之後我又要去揼奶,又餵奶,攪得來又成12點幾先瞓,3 點又比姑娘拍醒,叫我餵奶比阿B飲,呢種生活真係人都癲呀,只想快D出院!!!


 



1 則留言:

  1. BB 好Q 呀!!
    [版主回覆08/27/2013 18:34:29]Thanks~

    回覆刪除