2013年5月23日 星期四

Day 1

二零一二年十一月十一日    星期日


 


到達產後房後,可能麻醉藥仲未散嘅關係,個人仲係好攰,同埋無乜力咁,但我比唔同嘅人圍住來問嘢,所以無得瞓 lor~


首有位嬸嬸幫我量血壓同度體溫,之後就有姑娘來問我有無乜嘢唔舒服,我話仲有D痕,但姑娘話我之前打咗止痕針,未夠8 個鐘唔可以再打,起碼要等到9 點先可以再打,叫我忍下先。之後我問姑娘,我可以幾時見到BB (當時BB唔係我身邊,但其他媽媽嘅BB都係架車仔放係身邊的),姑娘話阿B體溫低,要瞓暖箱,等BB體溫回復正常就會推返來我身邊~



 


之後就有嬸嬸來幫我清潔下,同埋洗傷口,嬸嬸好好心機,好輕力咁幫我清潔,仲教我明天下床時,要就住個傷口,唔係就會好痛嫁喇!~



 


7 點度,就有人派早餐,但我因為岩岩開完刀,唔可以食固體食物住,所以只得粥水一碗。


 



8:30AM 就有醫生來巡房,醫生來睇咗一睇我個傷口話OK,埋得幾好,同埋叫我郁下2 隻腳板比佢睇下D麻醉藥散成點,之後就話一陣會比止痛藥 & 降血壓我食,又問下我有無見頭痛/頭暈,同埋有屁屁放未,如果有就可以食少少固體食物。
 

我再同醫生講有D痕,咁醫生就交代護士長,一陣9 點幫我打止痕針,但護士長可能太忙,成10 點先來幫我打針 lor,真係痕c我喇!~ 過多陣,就有抽血員來同我抽,話要睇下生完B後有無問題 wor~


 


之後我無無聊聊就瞓係床度用 iphone 上下網,又同老公傾下電話咁,傾傾下(大約11點度),有位嬸嬸推咗阿b 過來我身邊,但可惜當時阿b 個頭擰咗去另一邊,而我又未落得床,所以我仲未見到阿b個樣,真係心急c人呀!~


 


 
過咗一陣,阿b瞓醒咗,仲擰過個頭過來我呢邊,我終於都見到佢個樣喇~
 
 


 

我一睇,塊面仔真係比個產挾攪到有幾個紅印,真係心痛c 媽咪喇,好彩姑娘話過 1-2 日就會退先無咁驚~


 
到咗 12 點,又到派飯時間,但我仍然只可以飲粥水,仲有一碗代茶,食飽飽後,就有姑娘過來,抱阿B比我,仲教我點樣餵人奶,但阿B好似唔係好識啜咁,姑娘話唔緊要,試多幾次就會識。
 







 

5:00pm 有姑娘來幫我拆咗d鹽水樽,但粒豆仲keep 住係度先,之後又比咗 2 粒止痛藥比我食。


 


之後到咗探病時間 (5:00 – 8:00pm),老公,阿爸,阿媽,奶奶,二嬸,家姐,舅母同2 位阿姨都來咗睇我同阿b,但每次只可以入2個人,所以佢哋都要分批來~


 


個個來到都會抱下阿b,但出奇地佢又唔怕生保wor,無喊不特止,仲眼仔碌碌咁望住人添,所以個個都話佢低打(反話)!~


 


老公係最後先走的一個,佢陪我食埋晚餐,再傾多陣先走。今次唔駛飲粥水了,可以食一碗白粥,都叫做有d米氣到下個肚。


 






老公 8 點鐘就離開,我到大約 9:30pm 都瞓口咗了(醫院 9 點就會關燈),到 12 點度,就比姑娘拍醒我,仲抱埋阿b過來叫我拍醒阿b餵奶,阿b好似瞓得好林wor,但我都照做,阿b仍然唔太識啜,仲啜啜下就瞓著埋添,我唯有抱住佢,等佢瞓下先,過咗半個鐘度,就有姑娘過來幫我抱返阿b落車仔度(因為我仲未落得床)


 




點知瞓到半夜
4 點幾5 點,阿b係度大喊,但我又未落得床,過唔到去車仔睇下乜事,好彩有嬸嬸聽到喊聲過來幫我抱阿b過來,原來阿b肚仔餓,咁我又試下比佢啜下,但可能佢唔識食嘅關係,佢一路食一路喊,我又唔知點算好,d姑娘同嬸嬸又話要繼續試,唔肯幫我補奶粉比阿b,睇見阿b咁,真係好心痛,仲有d後悔點解唔去私家生。

 
 



好彩阿b喊喊下就瞓著咗,我唯有抱住佢到天光,結果我就無得瞓了~











沒有留言:

張貼留言