2015年10月2日 星期五

K1 開學月小評

二零一五年九月廿六日     星期五


今日大約 5 點鐘,係公司收到彤彤班主任 -- 何老師嘅電話,佢話想同我傾下彤彤開學一個月嘅表現,當時都有小小擔心,唔知彤彤會唔會被老師投訴呢?


何老師先同我講返彤彤在校戒片嘅進度,何老師話彤彤基本上可以係學校嘅厠所仔 vv,但係就可能要坐耐少少先成功到,但仲未係好識表達自己想去 vv,所以有時老師要估彤彤開始急 vv 未,如果估錯了,就會攪到濕晒 (而家彤彤返學校後,老師會即時幫佢除片的);亦有另一個情況就係响厠仔屙唔清,返到埋自己位又屙過,所以就會整濕晒,好彩老師同埋嬸嬸好好人,話唔好心急,慢慢幫彤彤戒片~


其他方面,老師就話彤彤無乜特別大問題~


既然老師打得電話嚟,我當然唔效過機會,了解多 d 彤彤係學校嘅表現啦~它


老師見我問開,就話彤彤有時唔太專心,例如坐係地墊度上堂時,會拎塊地墊嚟玩;做手工/小肌肉訓練時,又會八卦四圍望下;但出奇地睇教學 Video / Powerpoint,又好留心 (雖然老師無講出口,但我知都係因為彤彤自細睇太多英文教材 Video 有關)~


另外,我都有問何老師,關於彤彤講嘢/對答方面嘅表現,老師話彤彤基本可以表達自己想要嘅嘢,但未能夠用完整句子講出嚟,即係講到 key point only。而對答方面,老師話彤彤可以用普通話同普通話老師對答,當然唔係一句句子啦,只係好簡單嘅字/詞語;但有時老師同佢講嘢,唔知佢當時係唔專心定無興趣,佢會唔出聲,所以唔知佢識定唔識,或唔想講嘢 only~


另外,老師都有同我講返其他有份教彤彤嘅老師名,亦知道原來彤彤果班分了 4 個小組,分別係蘋果、香蕉、士多啤梨同埋西瓜組,而彤彤係屬於西瓜組,同組仲有 7 個同學仔添~


晚上返去公公婆婆家,原來今日彤彤帶咗個小手工回來 -- 燈籠~


 photo 007_zpslzogsdqi.jpg


另外,當我睇下彤彤書包有無功課要做時,唔知係唔係長假期關係,今個星期勁多功課要做:一份閱讀報告、4張工作紙(共 5 頁)、親子溫習課本 2 本,對一個 K1 學生嚟講,會唔會多咗少少呢?


既然咁多嘢要做,當然要快手同彤彤一齊開工啦~ (好彩今日老公要返大陸,未有咁早返嚟接彤彤回家)



 photo 34178_zpsoablgiyk.jpg



 photo 34179_zpsvwcybbut.jpg



 photo 34180_zps0hanzetv.jpg



結果我同彤彤用咗個半鐘先完成下面呢幾份功課!~
 photo 008_zpsg5am2lny.jpg

3 則留言:

  1. 回覆
    1. 作者已經移除這則留言。

      刪除
    2. 其實對一個 K1 學生嚟講, 我覺得都幾多功課下, 而家呢一代, 真係"登"佢哋辛苦~

      刪除