2015年10月1日 星期四

停不了的生日慶祝 - 山頂 + Trick Eye Museum

二零一五年九月十九日 星期六

今日老公正日生日,我哋今年揀咗去 Trick Eye Museum,老公生日係免費入場,而彤彤未夠 3 歲又係免費入場,近排呢間公司又係 Yahoo 做團購,所以我就用 $99 買咗一張飛,$100 都唔駛就可以一家三口入場,真係超超超低呀!~

上到山頂,當然要去影下山頂的風景~














自從彤彤識得整 V 字之後,影相都會係度整出嚟,但由於佢太專心睇下自己整得成唔成功,變咗唔望鏡頭,只係望住自己 d 手指~











之後先入去Trick Eye Museum,我哋係入面都玩咗差不多個半鐘~









下面呢幾張相,彤彤好攪笑 lor,係度扮果個外星人嘅動作,ha ha.....








好鍾意呢張相,影到彤彤好開心同 enjoy 嘅樣~












原先我諗住自己一個影的 (之前叫彤彤同我一齊影,佢又話唔好),點知老公幫我影時,彤彤又自己走埋嚟做攝石人~





















影呢張相時,叫彤彤扮瞓教,估唔到佢又扮瞓到好 enjoy 咁嘅樣 wor~




原先無諗住同彤彤影呢張的,點知佢見我影完,又叫我抱住埋去影~





彤彤對呢幾隻雞仔好有興趣呀,影完又叫我哋再幫佢影~





另一個彤彤喜歡嘅場景,影完一次又一次都唔肯離開~










呢張相,我哋應該用錯角度嚟影,不過出嚟效果都 ok 呀~








坐下樹蔭下嘅彤彤,好舒服咁一路食餅,一路乘涼~










呢張相,又係彤彤要求我抱起佢嚟影的~














同彤彤影影下相,彤彤突然錫咗我一啖,媽咪即刻冧晒 + 心心眼!~









我幫老公影呢張相時,彤彤又走埋去做攝石人,ha ha.....


























行完 Trick Eye Museum 之後,我哋就行一陣山頂廣場先,再去搭纜車落山,好彩唔係好多人排隊咋。





呢次係彤彤第一次坐纜車,佢不知幾開心,不斷話:「彤彤坐纜車呀!~」







沒有留言:

張貼留言