2014年3月4日 星期二

ICAC Open Day

二零一四年二月廿三日     星期日


 


之前係 Baby Kingdom 見到有 JM 報料,話 ICAC 個網有得申請 ICAC Open Day 的門票,所以我都申請咗,後來話收到 5 千幾人申請,只能安排千幾人入場,所以要抽籤,都諗住抽唔中多的了,點知又咁好彩抽中 wor,所以我哋今日就同埋表哥仔一家入場喇!~


 



 


 我哋大約 3 點就到達,之外會有 ICAC 的職員帶我哋去4 個地方參觀。首先我哋先去 3 樓大堂展覽廳參觀,有好多證物同埋模型展覽出來,e.g. 數薄、短莊、走私車等等~


 



 



 



 



 



 



 



 



 



 



 


參觀完展覽廳,我哋就入咗演講廳睇一段介紹 ICAC 嘅短片,之後就上咗6 樓嘅槍械室參觀,果度展示咗幾款 ICAC 調查員用過嘅手槍同埋武器~


 



 



 



 



 



 



 



 



 



 


之後就上咗 11 樓的問話室及認人室參觀~


 



 



 



 



 


呢度係認人室後面嘅証人等候室~


 



 



 


之後就落返 9 樓 Canteen 自費飲廉記咖啡,同埋玩攤位遊戲~


 



 



 



 


臨走前,可埋上埋停係地下嘅 ICAC 流動展覽車~


 



 



 



 



 



 



 


整個參觀活動大約個半鐘,我哋因為係 Canteen 食下嘢傾下計,所以差唔多 6 點先離開~


沒有留言:

張貼留言