2014年3月14日 星期五

15th Lesson @ Kiddo Zone + 春節聯歡會

二零一四年三月八日     星期六


 


今日又係返 Playgroup 嘅日子,今日我哋早到咗 5 分鐘,所以一夠鐘就可以入課室玩下玩具 warm-up 下先~



 



 


10 分鐘 warm-up 時間過去,小朋友們要幫手 clean-up 返 d 玩具,但彤彤好似都仲未識乜嘢叫 clean-up,大部份同學仔,都識拎 d 玩具放入箱,但彤彤仲係拎住 d 玩具,埋到去個玩具箱度唔會放低件玩具,有時仲會係玩具箱內拎 d 玩具出來添~


 


之後就唱下歌仔先,今日唱咗 Hello Hello Song, How is the weather, Round and Round the Garden, Rain Rain Go Away, Shake Shake Shake 等等~


 


之後就有親子畫畫時間,要同隻鸚鵡填色,今日彤彤好合作,肯比我捉住隻手仔一齊畫,無手多多走去攪 d 水彩,所以個成哈都叫做不過不失啦~


 



 


之後就分咗 2 組玩遊戲,彤彤原先分配去玩穿串珠同鞋帶的,但佢唔多鍾意,係都要走去另一邊玩釣魚魚,真係比佢激 c (而家佢識行後,上堂唔再坐定定,成日都想行來行去)~


 


玩咗一陣後,兩組小朋友換組,彤彤終於可以玩釣魚魚了,我就捉住佢隻手仔一齊釣魚魚,彤彤就係咁係度笑,玩得好開心~


 


係玩嘅期間,Ms Agnes 教小朋友們乜嘢叫 Boat,彤彤又跟住一齊講 Boat,真係笑 c 我~


 


玩完遊戲後,時間都差唔多,又到咗唱 Bye Bye Song 同埋 Bubble Time,又係彤彤最鍾意嘅環節,連 Ms Agnes 都同彤彤講:Its your favourite part~


 


上完堂,我哋就去食嘢,食飽飽後,原先打算去花卉展的,但點知突然落雨,所以我哋就係皇室堡行下街街先~


 


我哋先去行咗玩具後斗城,再去行埋荷花,彤彤見到 d 玩具樣樣都想玩下拍下咁,好好奇呢~



 



 


之後我哋就落返旺角,因為老公個舅父個老闆攪春節聯歡會,舅父要多多支持佢老闆,所以就買咗 2 枱嘅飛請我哋去食飯,所以我哋就出席咗呢個春節聯歡會喇~


 



 



 



 


 



 


今晚食物好豐富,食到個個都飽飽,連彤彤都食咗一電翅呀,多謝舅父請客~


 



 



 



沒有留言:

張貼留言