2014年3月26日 星期三

扮嘢王彤彤 + 金句錄 (1)

呢排彤彤開始學講嘢,又鍾意模仿人哋的聲音同埋動作~


 


好似婆婆有時想咳2 下清一清喉嚨,彤彤聽到其他人咳,佢又會扮咳埋一份~


 


又好似婆婆有時腳痛,用手拍下痛嘅位置,彤彤有時自己坐係度無聊時,又會學婆婆咁拍下隻腳~


 


除咗呢 2 樣之外,彤彤近排好鍾意指住人,之後係度講 bb 話~


 


講完扮嘢之後,又講下平時彤彤最鍾意講的嘢,就係「乜嘢事?」我哋都唔明點解佢會成日講呢句說話,我哋又唔係成日係佢面對講,點解佢會學識講嫁呢?


 


近呢 2 日仲開始自問先答:「乜嘢事.....無事....」,又或者係:「乜嘢事.....唔關你事....」,比人聽到以為係我哋大人教佢咁講,好似好無禮貌咁,真係比佢激 c 我喇~


 


有時彤彤周圍亂行撞到頭,我哋問佢痛唔痛? 佢會話我哋:「痛 」,但佢又唔喊嫁 wor,都唔知佢係唔係真係明白「痛」嘅意思~


 


同樣地,佢周圍亂行撞到頭,我哋問佢有乜事,佢會答我哋:「無事」嫁 wor,ha ha......


 


另外,仲有一樣就係,好多時彤彤都會周圍亂行,又周圍拎 d 物件出來攪下咁,有時我哋會同佢講「唔得」 / 「唔攪得」,佢又會答我哋:「得」,之後繼續攪,真係比佢激 c 人~


 


 


沒有留言:

張貼留言