2014年3月4日 星期二

14th Lesson @ Kiddo Zone

二零一四年三月一日      星期六


 


今日又係返 Playgroup 嘅日子,但我哋今朝晏咗起床,所以遲咗差唔多 20 分鐘先到達~


 


今日又係 Ms Agnes 帶上,我到達時,先放低彤彤,我再除鞋,彤彤已經快步咁爬埋去唱歌,唔理我 lor @@


 


今日唱咗 Shake Shake Shake 、Round n Round the Garden、Five Little Ducky、Head Shoulder Knees and Toes、Five Little Monkey、Open Shut Them and Other Opposite 等等,今日最開心係,上上下堂彤彤竟然企起身,再係課室度周圍行,之前佢係未試過唔扶嘢行的,估唔到佢無啦啦突然自己行,仲要係行咗十幾廿步先跌低,跌完又自己起身再行過,不斷係咁 loop,原來 BB 真係會突然識行嫁,迫都迫唔來的~


 


唱完歌後,今日有 Art Works 做,就係打手印,之後再寫上自己個名,根住就係 Story Time,但各位小朋友都唔太大興趣聽,又1-2 個仲周圍行添,彤彤就挨住我想瞓~


 


之後就到 Bubble Time,同埋唱 Bye Bye Song,彤彤見到 d Bubble 又企起身行來行去撲 d Bubble~


 


上完堂我哋就去食 Lunch,餵埋彤彤食飯,佢就瞓著咗了~ 



 


我哋等彤彤瞓醒,就帶彤彤去咗皇室堡果間玩具反斗城,仲放佢落地行,但佢唔太敢自己行,要拖住 Daddy 先行,後來佢見咁多玩具,就唔比 Daddy 拖,自己行埋 d 架度扶住嘢玩~


 



 


 


 



 



 



 



 


 


沒有留言:

張貼留言