2014年3月19日 星期三

公公婆婆生日快樂 2014

二零一四年三月十四日     星期五


 


今日除咗慶祝白色情人節之外,我哋仲同我父母慶祝生日,祝佢哋生日快樂,身體健康,福壽安康,生活愉快,事事順景~


 


今日又係去海港開餐,係我點整菜時,彤彤又係度攪攪震,仲係度奸笑,氹到公公婆婆笑開懷~


 



 



 



 



 



 


點好菜後,公公婆婆就派生日利是比我哋喇!~


 


 彤彤: 多謝公公婆婆嘅利是~



 



 



 



 


彤彤:媽咪,唔該幫我收起 d 利是呀~



 



 


之後我就用咗包濕紙巾,同彤彤換咗佢 2 封利是,等佢可以繼續玩~



 



 



 


玩多一陣,d 餸菜就嚟喇~ 今次我哋都有叫到彤彤最鍾意食嘅龍蝦烏冬,當然要第一時比佢食啦,唔係好又係度大叫了~


 



沒有留言:

張貼留言