2014年3月5日 星期三

拜山日 + 閒遊荃灣

二零一四年三月二日     星期日


 


由於我嫲嫲係上年尾去世,所以今年唔可以係清明的時候去拜山,要提早一個月去拜 (什麼新山不過舍),所以今日就同一班親戚去拜山了~


 


我哋大約 11 點就到達,大約 12 點就離開,去荃灣一齊飲茶,之後我哋就自己去行街,親戚們同我父母就去二叔家開枱聯誼~


 


我哋帶咗彤彤去行下 Aeon 先,見唔係好多人,所以拖住佢行下先~


 



 



 



 


彤彤行到攰,老公就會抱住佢行一陣先,到佢想落地再行,先再拖過佢行~


 



 


其實由尋日係 Playgroup 突然自己行咗十幾步之後,彤彤開始行得好咗,不過仲唔係好穩,行幾步都會跌一跌咁,要再訓練多 d 先得~


 


咁岩係 Aeon 見到有一個有學行帶嘅背囊仔,有 2 款的,分別係 Kitty 同埋 Melody,其實係想買 Kitty 的,因為彤彤鍾意 Kitty ,但 Kitty 果款唔太靚,同埋 Melody 果款隻色靚 d,所以我哋買咗 Melody 果款比佢~


 



 


未買前,職員比彤彤試下,佢好鍾意呀,除咗落來去比錢時,佢以為唔比佢用,佢仲係度發脾氣添,所以我比完錢就即刻返來拎貨,即刻比佢用~


 



 



 


有咗呢個背囊,就可以唔拖住彤彤行,等佢自己試下行,又唔駛驚會走失同埋跌到,因為佢一想跌,我哋就可以拉條帶扯返起佢~


 


 


沒有留言:

張貼留言